Увійти|Реєстрація

м.Київ, вул. Володимирська, 23

Підписатись на новини
28.01.2021Правління ПАКУ прозвітувало про свою роботу за 2019-2020 роки

 

У середу, 27 січня 2021 року, відбулися чергові загальні збори членів Професійної асоціації корпоративного управління (далі – Асоціація).

Під час відкриття зборів голова Правління Олександр Окунєв привітав учасників зборів, які змогли взяти участь у зборах.

Далі Олександр Окунєв розповів, що у 2019-2020 роках Асоціація продовжувала працювати за трьома основними напрямами, на яких вона і спеціалізується, – діяльність корпоративного  директора, діяльність корпоративного секретаря та впровадження комплаєнс у бізнесі. «У центрі уваги нашої Асоціації – не компанії, не бізнеси, а саме люди – професіонали корпоративного управління», – зазначив Олександр Окунєв.

На даний момент у нас 165 членів з 86 компаній у складі Асоціації, у тому числі представники 16 колективних членів: АТ «Альфа-Банк», АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ «АРЦІНГЕР», ТОВ «БЕЙКЕР ТІЛЛІ Україна», ПАТ «Бель Шостка Україна» ТОВ «Бойден Україна» (Boyden),  ТОВ «Данон Дніпро», ТОВ «Ді Ел Ей Пайпер Україна», ТОВ «ДТЕК», Корпорація «Індустріальна Спілка Донбасу», ТОВ «КАПІТАЛ ТАЙМС», АТ «КРЕДОБАНК», ТОВ «Юридична фірма Саєнко Харенко», ПрАТ «СМАРТ-ХОЛДИНГ», АТ «ТАСКОМБАНК», ПрАТ «Укргідроенерго», АТ «Укрзалізниця».

У своїй діяльності щодо корпоративних директорів Асоціація продовжила роботу по проєкту Національний реєстр корпоративних директорів (далі – Реєстр), який стартував навесні 2017 року. Було внесено зміни у Положення про Реєстр, на регулярній основі проводяться засідання Ради Реєстру, оновлено сайт самого Реєстру та профайли його членів. За звітній період до членів Реєстру було прийнято 12 незалежних директорів. Асоціація наразі продовжує приймати заявки у Реєстр та просувати своїх членів Реєстру, слідкує за оголошеннями конкурсів про відбір незалежних членів Наглядових рад.

З 2019 року ми оновили Програму професійного розвитку членів рад директорів «КОРПОРАТИВНИЙ ДИРЕКТОР» , в яку за відгуками і побажаннями учасників додали третій модуль, повністю присвячений моделюванню засідань Ради (на основі реальних кейсів українських компаній). 2020 року через пандемію ми більше перейшли в онлайн-формат і провели чотири безкоштовні директорські онлайн-конференції, в яких взяли участь понад 800 учасників з різних країн.

Якщо говорити про діяльність корпоративного секретаря, то Асоціація продовжила підготовку корпоративних секретарів в Україні, а також запровадила з 2019 року нову програму підвищення  кваліфікації корпоративних секретарів, які вже пропрацювали не менше 1 року. Програми почали проводити в двох форматах – в аудиторії та онлайн.

Регулярною календарною подією став  Міжнародний форум корпоративних секретарів, який  уже знають і рекомендують у професійному середовищі. З кожним роком зростає кількість учасників  і кількість країн-учасниць. Також щорічним став конкурс «Корпоративний секретар року».

Не залишили поза увагою наших випускників програми «Корпоративний секретар» і провели для них 2 безкоштовні онлайн-конференції по темі організації та проведення загальних зборів акціонерів і діяльності корпоративного секретаря під час пандемії Covid-19.

Асоціація через партнерство Українського інституту корпоративного управління продовжує співпрацю з ICSA: The Governance Institute – Британським інститутом корпоративного управління, що дає можливість українським спеціалістам стати ближчими до світової спільноти професіоналів.

Значного покращення зазнав проєкт «Пакет інформаційного забезпечення фахівця корпоративного управління», до якого було додано, крім електронного бюлетеню, можливість участі у півторагодинних вебінарах, надання індивідуальних консультацій та можливість відвідування двох одноденних семінарів згідно означеного переліку тем.  Пакет допомагає фахівцям бути в курсі всіх подій у сфері корпоративного управління незалежно від місцезнаходження.

Третім основним напрямом діяльності Асоціації є комплаєнс. Цей напрям дуже близький до корпоративного управління, і тому ми продовжили удосконалювати навчальну програму з  комплаєнс і проводити її на регулярній основі, оновлено навчально-методичні матеріали. Також минулого року проведено 2 онлайн-конференції з питань анткорупційного комплаєнсу.

У 2019 – на початку 2020 року провели 9 закритих зустрічей членів Асоціації, на яких самі представники компаній змогли поділитись своїм досвідом у сфері корпоративного управління, набутими можливостями, технологіями проведення різних процесів у своїх компаніях.

За вказаний період було подано 16 звернень і пропозицій до органів державного влади (Верховної Ради України, Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України, Антимонопольного комітету України, НКЦПФР, Аудиторської палати України), більшість з яких було враховано. Асоціація в черговий раз підтвердила свою роль провідного центру експертизи з питань корпоративного управління, що допомагає органам влади  у розробці рішень, а суб’єктам ринку – у правозастосуванні.

Завершуючи свій виступ, Олександр Окунєв розповів про те, що Асоціація продовжуватиме активну роботу за своїми основними напрямами діяльності, шукаючи все нові і нові шляхи підтримки своїх членів. 

Під час загальних зборів було переобрано Правління та Ревізійну комісію Асоціації, а вже після закінчення Загальних зборів відбулося перше засідання нового складу Правління, на якому члени Правління вкотре обрали головою Професійної асоціації корпоративного управління Олександра Окунєва.