Увійти|Реєстрація

м.Київ, вул. Володимирська, 23

Підписатись на новини
20.10.2021Комплаєнс-офіцер: критерії, обов’язки та виклики професії вустами екеспертів.

19 жовтня 2021 р. Олександр Окунєв, голова Правління Професійної асоціації корпоративного управління, взяв участь в панельній дискусії щодо комплаєнс-офіцера, критеріїв професії, викликів та обов’язків. Дискусія була організована Всеукраїнською мережею доброчесності і комплаєнсу в рамках відкриття Місяця ділової доброчесності 2021. Так розпочався важливий діалог про те як зробити бізнес стійким, перспективним і відповідальним з точки зору сучасних викликів та бачення інвесторі.

Сьогодні комплаєнс – нова етика, нова мова, якою розмовляє увесь розвинутий світ бізнесу, завдяки їй будує свої зв’язки.

Учасниками панелі виступили:

  • Ольга ШЕНК, радниця CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang Ukraine
  • Марина РОМАСЬ, Керівниця відділу етики та ділової доброчесності Sanofi Aventis Ukraine, Голова Комітету з питань доброчесності Мережі
  • Тетяна ХАВАНСЬКА, радниця Організації економічного співробітництва та розвитку
  • Ілля АНТОНЕНКО, Директор з комплаєнс ресурсів, офіцер із захисту даних та радник TRACE Int.

Модерувала панель Вікторія Гнап, проектна коордираторка Академії Ділової Доброчесності UNIC.

Учасники говорили про проблему відсутності піару професії, про необхідність розкриття career path для тих, кого цікавить такий вид діяльності, про те, що важливо знати і вміти комплаєнс-офіцеру, про основні персональні якості фахівців з комплаєнсу, про те, що очікує професію в майбутньому (які можливі перспективи, чи затребувана буде ця професія у майбутньому і чому). Кожен зі спікерів поділився власними здобутками у просуванні та розвитку професії, фахівців, та взагалі культури комплаєнсу.

О.Окунєв розповів про досягнення ПАКУ в сфері підготовки комплаєнс офіцерів, а також запросив реєструватися на нанайближчу Програму підготовки комплаєнс-офіцерів, яка запланована на 1-5 листопада 2021 р.