Увійти|Реєстрація

вул. Михайлівська, 12 Б

+38 (044) 228-87-59
+38 (044) 278-12-52
info@cgpa.com.ua

Підписатись на новини
01.10.2019Успішно завершилася перша Програма підвищення кваліфікації корпоративних секретарів

23-27 вересня 2019 вперше була проведена нова Програма підвищення кваліфікації для корпоративних секретарів. Уже більше 18 років ми навчаємо корпоративних секретарів. Специфіка роботи корпоративного секретаря передбачає перманентне навчання і вдосконалення. Розуміючи це, ми почали нову програму підвищення кваліфікації для тих, хто проходив у нас раніше навчання і готовий вдосконалюватись, дізнатись багато нового і цікавого у своїй роботі, а також оцінити на практиці свою роботу і пересвідчитись, як це працює.

Ця програма розроблена з використанням матеріалів Міжнародної фінансової корпорації (IFC) в рамках багаторічного партнерства ПАКУ і IFC, включає численні кейси українських і міжнародних компаній, передбачає інтерактивні форми навчання – групові роботи, ділові ігри, розгляд кейсів тощо.

Олександр Окунєв, голова Правління ПАКУ і контент-лідер програми, зробив основний акцент на те, що Корпоративний секретар – це натхненник і рушійна сила реформ корпоративного управління в компанії. Він є головною сполучною ланкою між наглядовою радою, менеджментом, акціонерами та іншими важливими стейкхолдерами. Окремо було виділено вивчення питання ролі корпоративного секретаря у налагодженні ефективної діяльності наглядової ради, особливо в питаннях підбору виконавчого органу, вирішенні питання succession planning менеджменту та членів Наглядової ради.

Під час програми учасники поглиблювали свої знання по роботі з Радою та членами Наглядової ради. Олег Журавльов, незалежний експерт з корпоративного управління, радник голови Правління ПАКУ, голова Наглядової ради СК «Крона» ділився своїм досвідом по процедурі введення на посаду (Induction Session), звернув увагу на перелік зобов’язань та прав членів наглядової ради, на їх відповідальність та страхування відповідальності. Цікавою також була презентація-дослідження основних тенденцій розкриття інформації про винагороду членів наглядових рад.

Як працюють Ради директорів у Республіці Казахстан та у світі? Які особливості відбору незалежних директорів? Якими вимогам повинен відповідати незалежний директор? Як оцінити роботу окремого члена Ради і Ради в цілому? Про це учасники програми спілкувалися з Тимуром Баіровим, членом Казахстанської асоціації незалежних директорів. Нові ракурси проблематики роботи Рад директорів, їх взаємодія з корпоративним секретарем, обмін досвідом, практичні поради від нашого колеги прозвучали під час сесії.

Олена Туркова, Заступник директора департаменту – начальник відділу реєстрації емісій фінансових установ та органів місцевого самоврядування Департаменту реєстрації емісії цінних паперів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, розповіла учасникам про емісію і додаткову емісію акцій, зокрема про порядок зміни розміру статутного капіталу, обов’язкові умови при зміні розміру статутного капіталу, визначення ринкової вартості акцій при проведенні  додаткової емісії акцій та/або у разі обов’язкового викупу акціонерним товариством акцій на вимогу акціонерів, прийняття рішення про зміну розміру статутного капіталу та ін.

Запрошений спікер Віта Бурлаченко, керівник проекту «Ескроу» в АТ ПУМБ (2017-2019), поділилася досвідом захисту прав акціонерів під час проведення процедур squeeze out та sell out.

Едуард Харчина, член ПАКУ, адвокат, податковий консультант, розповів про операції з акціями, дивіденди та оподаткування основних операцій з цінними паперами в Україні.

У процесі навчання учасники програми розробили і захистили основні тези «Дорожньої карти» вдосконалення корпоративного управління компаній, в яких працюють. Фінальні роботи оцінювалися Екзаменаційною комісією, і кращі з них отримали рекомендацію взяти участь у Конкурсі «Корпоративний секретар 2019 року», фінал якого відбудеться на VII Міжнародному форумі корпоративних секретарів у червні 2020 року, який організовує і проводить ПАКУ у партнерстві з IFC.

Слухачі високо оцінили програму та спікерів, відзначивши, що програма включала саме ті теми, яких їм не вистачало для більш ефективної та успішної роботи в компаніях.

Оксана Лойтер, корпоративний секретар ТОВ «НОВА ПОШТА» зазначила: «Вдячна за можливість участі у програмі підвищення кваліфікації корпоративних секретарів (КС-2). Курс виявився дуже цікавим і практичним. Особливо хочу відмітити велику кількість кейсів та практичних занять, де можна було спробувати свої сили. Дякую за цікавий формат проведення курсу та за натхнення на нові звершення в корпоративному управлінні. Однозначно рекомендую!»

Наталія Ліпай, начальник відділу з корпоративного управління ПрАТ «Київстар», теж високо оцінила програму і наголосила: «Програма сподобалася, із задоволення буду рекомендувати її колегам».

Бажаємо успіху нашим учасникам і чекаємо на нашій наступній програмі 11-15 листопада 2019. Деталі – https://bit.ly/2kPXgd0