Увійти|Реєстрація

м.Київ, вул. Володимирська, 23

Підписатись на новини
27.05.2020Дистанційне проведення загальних зборів акціонерів: поради експерта

 

Пандемія і карантин внесли корективи в усі сфери бізнесу. Введення карантину припало на час запланованого проведення загальних зборів акціонерів більшості компаній, керівництво яких зіткнулося з проблемою, як бути в такій ситуації. І Національна комісія з цінних паперів і фондового ринку України (НКЦПФР) виступила з ініціативою зміни порядку проведення зборів в період карантину і підключила до цієї роботи Національний депозитарій України (НДУ). Чому НДУ? Відповідь проста – це єдиний інститут, який міг технологічно провести ці зміни на розширених потужностях після зміни базового програмного забезпечення депозитарного обліку Depend в Україні.

 

26 травня 2020 на черговому вебінарі з циклу «Інформаційне забезпечення фахівця корпоративного управління» Марина Адамовська, член Правління НДУ, поділилася з учасниками заходу напрацюваннями НДУ щодо послуг, які може отримати емітент, пов’язаних зі скликанням та дистанційним проведенням загальних зборів акціонерів. НДУ провів численні комунікації з ринком, Комісією та іншими зацікавленими особами в збереженні чутливої інформації в процесі підготовки і проведення загальних зборів акціонерів, щоб реалізація ініціативи НКЦПФР стала можливою. НДУ вже має досвід проведення таких зборів. І хоча таких Клієнтів ще не багато, методологія процесу, мозковий штурм і наявний досвід дозволяють стверджувати, що процес проведення дистанційних зборів – це прекрасна нагода провести репетицію перед запровадженням в Україні  практики електронного голосування.

Даний сервіс створювався для Емітента для скорочення паперового документообігу між Емітентом та депозитарієм і, головне, для збільшення швидкості обслуговування клієнтів депозитарію. М.Адамовська описала процес, в якому враховані не тільки особливості роботи з особливо чутливою інформацією підготовки і проведення загальних зборів акціонерів у віддаленому режимі, а й збереження балансу інтересів всіх учасників процесу: акціонерів, їх представників, депозитарної установи, центрального депозитарію, емітентів і розпорядників по зборах.

Професійна асоціація корпоративного управління (ПАКУ) спільно з фахівцями Українського інституту корпоративного управління проводить щомісяця вебінари на найактуальніші теми корпоративного управління для передплатників Пакету інформаційного забезпечення фахівця корпоративного управління.

Після отримання Електронного бюлетеня з корпоративного управління по електронній пошті передплатники мають можливість взяти участь у вебінарі, на якому Олександр Окунєв та інші запрошені фахівці в режимі реального часу проводять огляд новацій у сфері корпоративного управління, розставляють акценти на найцікавішому та дають свої коментарі до текстів нових нормативних документів у сфері корпоративного управління; найцікавіших статей вітчизняних та зарубіжних фахових видань, опублікованих судових рішень з корпоративних спорів та іншої корисної інформації.

Родзинкою Пакету є можливість оперативного отримання «бліц-консультацій» найкращих фахівців ПАКУ в усній та письмовій формах.

Підписуйтеся на Пакет інформаційного забезпечення фахівця корпоративного управління і залишайтеся на гребні хвилі найактуальнішої інформації!