Увійти|Реєстрація

м.Київ, вул. Володимирська, 23

Підписатись на новини
26.05.2021Нове видання Керівних принципів з корпоративного управління для нелістингових компаній EcoDa

ecoDa Corporate Governance Guidance and Principles for Unlisted Companies in Europe. New Edition, March 2021

В останні роки корпоративне управління розвивається, охоплюючи теми, що виходять за рамки понять відомчого конфлікту. Сьогодні корпоративне управління стало інструментом реагування на сучасні виклики суспільства, особливо на екологічні та соціальні проблеми.

Якщо в минулому компанії, що не котируються на біржі, могли звільнити себе від юридичних правил управління, то завжди рекомендувалося пам’ятати про них і застосовувати основні принципи. Сьогодні у компаній, які не зареєстровані на біржі і бажаючих продемонструвати свою легітимність, ще більше потреб в сучасному корпоративному управлінні, обумовлених мінливими очікуваннями суспільства в цілому.

Саме тому ecoDa вирішила, що настав підходящий момент для поновлення свого фундаментального керівництва з управління приватними компаніями. EcoDa доручила цю роботу Європейській робочій групі, до складу якої увійшли представники національних інститутів. Інститут директорів у Великобританії зіграв ключову роль в підготовці публікації у співпраці з Інститутом консультантів та адміністраторів (Instituto de Consejeros-Administradores в Іспанії). Оновлене видання 2021 року зберігає свій необов’язковий характер, а також поетапний підхід, щоб кожен тип компанії міг адаптувати рекомендації звіту до своїх потреб і національних умов. Однак тепер у ньому дається більш сучасне трактування ролі, яку питання ESG – особливо зміни клімату – повинні грати в управлінні всіма видами підприємств.

У новому виданні представлено інструмент добровільної самооцінки корпоративного управління, щоб користувачі могли періодично оцінювати ступінь застосування добровільних принципів корпоративного управління, а також визначати плани на майбутнє.

Компанії, які не пройшли лістинг, як правило, не володіють великою кількістю власних консультантів і ресурсів, які могли б допомогти їм сформувати стратегію корпоративного управління. Проте, вони стикаються з серйозними проблемами при визначенні стійких взаємин між компанією, акціонерами та іншими зацікавленими сторонами. Це нове видання дає компаніям уявлення про те, що їм необхідно для визначення життєздатної системи управління як в даний час, так і в міру їх розвитку. Воно повинно допомогти їм забезпечити, щоб їх управління йшло в ногу із зростанням їх основного бізнесу.

Увесь текст посібника англійською