Трансформація ролі Ради в період пандемії Covid-19

ZOOM-конференція

27 жовтня 2020

16.30

Професійна асоціація корпоративного управління продовжує проведення директорських онлайн-конференцій, серію яких розпочала в квітні 2020. Теми для дискусій не вичерпуються, а з кожним новим заходом піднімаються все нові і нові запитання. Відштовхуючись від матеріалів Першої та Другої конференцій, які були присвячені ролі ради в період кризи, хочемо повернутися до тих обговорень, аби зрозуміти, чи спрацювали наші передбачення та прогнози, чи все те, що видавалося слушним на початку карантину, досі є актуальним, чи з’явилися нові ідеї, нове бачення вирішення проблем тощо.

Попередні конференції


Питання для обговорення


Якими були першочергові рішення (Вашої) Ради після оголошення карантину? Які з них спрацювали, а які були згодом переглянуті?


Як змінилася організація роботи Ваших Рад протягом останніх шести місяців?


Чи змінюються (і як саме) відносини між менеджментом і Радами (членами Рад) в кризових ситуаціях? Які специфічні вимоги (завдання) щодо стратегічних питань Рада має ставити менеджменту в умовах кризи?


Яким чином Рада повинна реагувати на те, що криза впливає на, начебто, ретельно опрацьоване і узгоджене бачення розвитку компанії? Як вдається зараз планувати (яким є горизонт планування)?


Учасники дискусії


Тимур

Баіров

голова казахстанського підрозділу Bitfury Group, голова Наглядової ради Bridge Group, член Наглядової ради Astana Startup Hub


Оляна

Гордієнко

голова Наглядової ради АТ «Укрексімбанк»


Ігор 

Гут

керуючий партнер шведсько-українського проекту DYB [Develop Your Business], член Правління International Renaissance Foundation, член консультативних і наглядових рад декількох українських і міжнародних компаній


Олег 

Журавльов

заступник Голови Наглядової ради АТ «Укрзалізниця», голова Наглядової ради ПАТ «СК» Крона », радник Міністра інфраструктури України


Тарас 

Кириченко

член Наглядової Ради АТ «Ощадбанк», член рад низки приватних компаній


Олександр 

Окунєв

Голова Правління 

Професійної асоціації корпоративного управління


Переглянути запис конференції

Захід проводиться в рамках співпраці з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC), членом Групи Світового банку, та реалізації її Програми «Сприяння інвестиціям через об’єднання екологічних, соціальних та управлінських стандартів» в Європі та Центральній Азії, що виконується у партнерстві зі Швейцарським державним секретаріатом з економічних справ SECO. Даний захід є частиною зусиль IFC у формуванні умов для більш стійкого розвитку компаній, пом’якшення ризиків і запобігання помилок в управлінні, а також кращого доступу до капіталу, що стимулюватиме економічне зростання і створення нових робочих місць.

Email info@cgpa.com.ua
Телефон +38 044 228-87-59