Увійти|Реєстрація

м.Київ, вул. Володимирська, 23

info@cgpa.com.ua

Вибори Ради директорів

Рішенням Правління ПАКУ від 21.05.2015 р. (зі змінами від 15.01.2021 р.) затверджено Регламент обрання Правління Професійної асоціації корпоративного управління (ПАКУ), згідно з яким порядок обрання нового складу Правління став ще більше демократичний  та базується на  можливості відкритого висування своєї кандидатури кожним членом ПАКУ. Звертаємо вашу увагу, що рішенням Правління ПАКУ від 14.07.2022 р. погоджено Положення про Раду директорів ПАКУ. 

Для того, щоб бути обраним до складу Ради директорів на чергових загальних зборах членів ПАКУ 14 березня 2023 року, які відбудуться за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 23, 2 поверх, офіс ПАКУ, кожному члену ПАКУ, який має бажання бути висуненим до кандидатів на посаду члена Ради директорів ПАКУ, в строк не пізніше, ніж 07 березня 2023 року включно, потрібно надіслати Секретарю ПАКУ з метою оприлюднення на сайті ПАКУ у спеціальному розділі «Вибори Ради директорів ПАКУ» наступну інформацію:

  • Власні ПІБ
  • Фотокартку у цифровому форматі
  • Інформацію про історію членства в ПАКУ (які функції виконував, в яких проєктах брав участь, чи був в складі органів управління ПАКУ та яких результатів досягнув)
  • Інформацію про освіту (вищу та спеціальну)
  • Інформацію про діяльність у сфері корпоративного управління (досвід роботи по фаху та місце роботи за останні 3 роки)
  • Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Ради директорів
  • Іншу інформацію, яка може вплинути на результат голосування членів ПАКУ
  • Згоду на обробку персональних даних.

Кандидати у члени Ради директорів ПАКУ

  1. Окунєв Олександр Йосипович
  2. Петрик Євген Олексійович
  3. Поволоцький Олексій Валерійович
  4. Долгіх Олексій Володимирович
  5. Ігонін Володимир Георгійович
  6. Страшна Оксана Вячеславівна
  7. Савкін Ігор Вячеславович
  8. Лиса Наталя Вікторівна
  9. Лисенко Олександр Олександрович

Окунєв Олександр Йосипович

Інформація про історію членства у ПАКУ
Ініціатор створення Професійної асоціації корпоративного управління та один із її засновників у 2009 році. З 2009 року по сьогоднішній день незмінний голова Правління Асоціації.

Інформація про освіту (вищу і спеціальну)
Має вищу юридичну освіту (Калінінградський університет, 1987р.)
З 2008 року брав участь в якості експерта у більше, ніж 40 українських та зарубіжних форумах, конференціях, круглих столах з питань корпоративного управління та права. Постійно підвищує кваліфікації як тренер на тренінгах Міжнародної фінансової корпорації.

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління
Директор Центру розвитку корпоративного управління Міжнародного інституту бізнесу (МІБ), відомий в Україні фахівець у галузі корпоративного права. Має багаторічний досвід реалізації консалтингових проектів у складі команд консультантів International Finance Corporation (IFC) в Україні (1996 – 2001), МІБ (2001-2010) та Українського інститут корпоративного управління (з 2010). Автор низки навчальних програм для професіоналів корпоративного управління України, Казахстану, Узбекистану, Таджикистану, Монголії.
Член Консультаційно–експертної ради з питань корпоративного управління НКЦПФР.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Ради директорів
Перед ПАКУ на найближчі 2-3 роки потрібно ставити такі цілі:

  1. індивідуальне членство – 100-150 фахівців високого рівня;
  2. колективне членство – 25-30 компаній, які є лідерами у сфері КУ;
  3. високий авторитет в урядових колах і серед депутатів виключно, як професіоналів високого рівня, що допомагають у законотворчості та правозастосуванні (ніякої політики, ніякого лобіювання приватних інтересів конкретних осіб і компаній);
  4. просування професії корпоративного директора (професійного члена наглядової ради) через навчальні та методологічні заходи, семінари, конференції із залученням провідних вітчизняних та зарубіжних фахівців, професійних директорів; методологічне забезпечення роботи незалежних директорів (професійний стандарт, етичний кодекс, «білий» і, можливо, «чорний» список кандидатур); конкурс «Корпоративний директор року» тощо;
  5. така ж робота по просуванню та утвердженню професії корпоративного секретаря;
  6. просування інноваційних для України тематик, що входять в сферу відповідальності корпоративних директорів – комплаенс та управління ризиками.

Інша інформація
Співавтор першого в Україні посібника з питань корпоративного управління (1999); «The handbook of international corporate governance» (видання Британського Інституту директорів, Лондон, 2005); автор і укладач посібника «Корпоративне управління в приватних та сімейних компаніях» (Київ, 2012), більше 60 інших публікацій з корпоративного права та управління.

Петрик Євген Олексійович

Інформація про історію членства у ПАКУ

Є членом ПАКУ з травня 2010 року.
В 2012 році був обраний членом Правління ПАКУ, є діючим членом Правління ПАКУ.

В рамках роботи в Правлінні ПАКУ здійснюю загальну координацію роботи ПАКУ з законопроектами та нормативно-правовими актами регуляторних органів, очолюю Правовий комітет ПАКУ.

В 2014-2015 році брав участь у спільному проекті з ФДМУ, зокрема очолював напрямок підготовки Примірного положення про корпоративного секретаря акціонерного товариства, в статутному капіталі якого корпоративні права держави перевищують 50 відсотків, яке було затверджене ФДМУ в березні 2015 року.

Входив до складу Громадських рад при НКЦПФР (2011-2017 рр), Міністерстві економічного розвитку та торгівлі України (2015-2016 рр), Міністерстві юстиції України (2015-2016 рр).

Є членом комітетів Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку з питань інформаційних технологій та інформаційної безпеки та з питань функціонування емітентів та корпоративного управління.

Постійно беру участь в робочих групах щодо опрацювання змін в законодавчих та нормативно-правових актах щодо питань, пов’язаних з корпоративним управлінням, закрема, змін у Законі України «Про акціонерні товариства», нової редакції  Закону України «Про акціонерні товариства», Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, тощо.

Був одним з ініціаторів проведення Міжнародного форуму корпоративних секретарів.

Інформація про освіту
У 2000 році закінчив НТУУ «КПІ» за спеціальністю прикладна математика (магістр) та промисловий маркетинг (спеціаліст).
У 2012-2013 роках проходив навчання в Українському центрі медіації за програмою «Базові навички медіації».

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління
З травня 2005 до липня 2009 року очолював Державну установу “Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України” (ДУ АРІФРУ).
В 2007 році ДУ АРІФРУ, під моїм безпосереднім керівництвом, була створена та запущена загальнодоступна інформаційна база даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів (http://www.stockmarket.gov.ua/), яка з того часу успішно функціонує та є основним джерелом корпоративної інформації про емітентів цінних паперів в Україні.
В липні 2009 року спільно з партнером заснував та очолюю компанію «Емкон», яка спеціалізується на консалтингу в сфері корпоративного управління та розкриття інформації.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Ради директорів
Маю намір продовжити активну роботу в складі Правління ПАКУ в напрямках
розвитку законодавства України з питань корпоративного управління, представлення інтересів ПАКУ в органах державної влади, установах та організаціях, участі у заходах ПАКУ, тощо.

Поволоцький Олексій Валерійович

Інформація про історію членства в ПАКУ​
З 2010 року є членом Професійної асоціації корпоративного управління.
Брав участь у підготовці пропозицій щодо змін законодавства в сфері корпоративного права та управління, забезпечив обговорення цих змін в рамках ПАКУ, підготовку офіційних роз’яснень ПАКУ.
Брав участь у законопроектній роботі: регулярно надавав коментарі до законопроектів, а також проектів нормативно-правових актів НКЦПФР.
У 2013 році став лауреатом конкурсу «Корпоративний секретар року».
З 2016 року обирався членом Правління ПАКУ.

Інформація про освіту 
Закінчив юридичний факультет Університету внутрішніх справ, м. Харків, Україна, адвокат. У 2000 році отримав ступінь магістра,  Лестерський Університет, Великобританія.

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління​
Має понад 20 років досвіду професійної діяльності.
З 2010 року є Корпоративним секретарем Групи ДТЕК, до якої на даний час входять понад 120 юридичних осіб в Україні, Нідерландах, Великобританії, Швейцарії, Кіпрі, Угорщині та РФ. З 2019 року також займає позицію Директора з корпоративного управління та комплаєнс ДТЕК.

До ДТЕК працював у міжнародній юридичній фірмі Squire, Sanders and Dempsey L.L.P., Київ, Україна.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі і цілей у складі Ради директорів

  • Посилення ролі ПАКУ в області правозастосовчої практики та розвитку законодавчих ініціатив
  • Допомога ПАКУ в подальшій популяризації корпоративного управління, допомога в організації та проведенні форумів, семінарів, обмін досвідом з іншими членами ПАКУ
  • Представлення ПАКУ на заходах, які проводяться іншими організаціями, професійними об’єднаннями та державними органами
  • Забезпечення роботи у Правовому комітеті ПАКУ, зокрема, щодо врахування європейського досвіду та подальшого поліпшення Законів України «Про акціонерні товариства», «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», законопроектів щодо створення керуючих компаній тощо.
  • Просування іміджу і статусу корпоративного секретаря в Україні
  • Розвиток експертизи ПАКУ з комплаєнс, участь у конференціях, семінарах, законотворчій діяльності з цього напрямку.

Інформація, яка може вплинути на результат голосування членів ПАКУ
Поволоцький О.В. є експертом у сфері корпоративного права та управління, а також комплаєнс.
Має багатий досвід управління активами в країнах Європи.
Очолює профільну дирекцію одного з найбільших промислових холдингів в Україні, є корпоративним секретарем холдингової компанії.
Має велику практику з корпоративних реструктуризацій, підготовки до затвердження різних корпоративних рішень, роботи з членами наглядових рад, підготовки і проведення засідань наглядових рад, як в Україні, так і за її межами.
Має досвід організації успішної взаємодії між виконавчими органами компаній, їх наглядовими радами, акціонерами та іншими стейкхолдерами, а також розбудови системи антикорупційного комплаєнс в компанії.
Сформував сильну команду професіоналів у сфері корпоративного управління та комплаєнс, яку можна залучати до окремих проектів ПАКУ з удосконалення корпоративного права України та проектів з комплаєнс.

Долгіх Олексій Володимирович

Інформація про історію членства в ПАКУ
Є членом ПАКУ з 2017 року (компанія Boyden є колективним членом асоціації).
Брав активну участь в підготовці і роботі Міжнародного форуму корпоративних директорів. Компанія Boyden стала партнером II Форуму в грудні 2017 року.

Інформація про освіту
Має юридичну освіту (Донецький державний університет, економіко-правовий факультет, спеціальність «Правознавство»). Також навчався в Міжнародному інституті бізнесу на бізнес-програмі. Проходив програми з лідерства та управлінського розвитку в University of Michigan’s Ross School of Business, Haas School of Business at the University of California Berkeley і Columbia Business School.
В кінці 2017 р. пройшов навчання на програмі «Корпоративний директор».

Інформація про діяльність в сфері корпоративного управління
Керуючий Партнер провідної міжнародної компанії з підбору управлінського персоналу Boyden Global Executive Search.
В якості консультанта має багаторічний досвід взаємодії з Наглядовими Радами найбільших українських і міжнародних компаній.
Від імені асоціації активно бере участь в конкурсних комісіях Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з відбору незалежних директорів для стратегічних державних підприємств.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі і цілей у складі Ради директорів
Одним з основних пріоритетів є сприяння розвитку Національного реєстру корпоративних директорів в рамках ПАКУ.
Важливим пріоритетом є участь від імені Асоціації в процесі формування Наглядових Рад на державних підприємствах, а також розвиток основного щорічного заходу для Асоціації – Міжнародного форуму корпоративних директорів.

Ігонін Володимир Георгійович

Інформація про історію членства в ПАКУ 

  • член ПАКУ з 2017 р.; з 2018 – член правління ПАКУ;
  • починаючи з 2017 р. від імені ЮФ «Василь Кісіль і Партнери» (ВКП) підтримує форуми корпоративних секретарів і корпоративних директорів та бере участь у форумах як експерт і модератор;
  • організував дослідження «Корпоративне врядування в Україні 2018», проведене спільно ВКП, ПАКУ, ЄБА і Amrop;
  • консультує ПАКУ (pro bono) щодо юридичних питань діяльності та бере участь у правовому комітеті ПАКУ;
  • з 2017 р. регулярно проводить семінари і вебінари Українського інституту корпоративного управління (ПАКУ), присвячених корпоративним договорам, процедурі сквіз-аут та іншим актуальним питанням корпоративного права

Інформація про освіту

  • магістр права, факультет правознавства Національного університету «Києво-Могилянська академія» (2007 р.)
  • диплом «Professional Board Member», Baltic Institute of Corporate Governance (2017 р.)
  • European Business Competence* License, International Centre of EBC*L (2012 р.)

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління

  • 2007 – донині – адвокат ЮФ «Василь Кісіль і Партнери», з 2017 р. – партнер, керівник практики корпоративного права;
  • 2019 – 2020 – участь в експертній групі з розробки Кодексу корпоративного управління, який НКЦПФР затвердила у березні 2020;
  • консультування клієнтів ВКП з питань корпоративного врядування (зокрема в групах з більш як 100 юр. осіб), підготовка установчих документів. Серед клієнтів практики великі міжнародні банки, ІТ і технологічні компанії (Mellanox/NVidia, WIX, Playrix), великі товаровиробники (Danone, Молокія, Fischer, Лебединський насіннєвий завод), низка неприбуткових організацій (Товариство Червоного Хреста, Rotary Club, Європейська Бізнес Асоціація) та інші;
  • корпоративна практика ВКП серед перших почала супроводжувати укладення корпоративних договорів за українським правом, у т.ч. з видачею безвідкличних довіреностей (новий закон дозволив це у 2018 р.), а також проєкти з викупу акцій міноритарних акціонерів (squeeze-out)

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Ради директорів

  1. Популяризація корпоративного врядування та його найкращих практик серед клієнтів ВКП, а також низки асоціацій і бізнес-шкіл, з якими ВКП активно співпрацює.
  2. Проведення наступного дослідження корпоративного врядування, що дозволить порівняти динаміку з результатами 2018 р.
  3. Інформування клієнтів та партнерів ВКП про ПАКУ як авторитетну і корисну професійну спільноту, а також Національний реєстр корпоративних директорів.
  4. Сприяння міжнародним зв’язкам ПАКУ, зокрема, через такі міжнародні асоціації, як TerraLex (150+ юридичних фірм зі 100+ країн), Cathay Associates (40 країн), JusLaboris (50+ країн), в яких ВКП є ексклюзивним членом в Україні, та інших міжнародних об’єднаннях за участі ВКП, а також Baltic Institute of Corporate Governance, де я проходив навчальну програму.
  5. Співробітництво у проведенні заходів; участь в освітніх програмах Українського інституту корпоративного управління.
  6. Участь у роботі правового комітету ПАКУ; правова експертиза нового законодавства

Інша інформацію, яка може вплинути на результат голосування членів ПАКУ
Вибіркові репрезентативні проекти:

  1. З 2018 р. член ради Комітету з корпоративного права та фондового ринку Асоціації правників України; член International Bar Association;
  2. 2018 – 2020 р.р. – член наглядової ради Urban Space 500. Проєкт об’єднав особисту і фінансову участь 500 соціальних інвесторів, що дозволило в 2018 р. відкрити громадський ресторан і простір, який підтримує соціальні проєкти. В. Ігонін також розробив статут ТОВ, який врахував складну організаційну і юридичну структуру проєкту.
  3. Регулярно виступає на конференціях, зокрема міжнародних, з питань корпоративного права. Автор багатьох публікацій, у т.ч. для іноземних видань (Legal 500, Lexology)
  4. Брав участь в складі робочої групіSOE Reload при Мінекономрозвитку в розробці Закону №1405 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління об’єктами державної та комунальної власності». Закон наблизив корпоративне врядування в державних і муніципальних підприємствах до кращих міжнародних стандартів, зокрема ОЕСР, включно зі створенням наглядових рад і призначенням незалежних директорів. Брав участь у розробці інших законопроєктів, які стосуються корпоративного права і врядування.
  5. Викладає в Единбурзькій бізнес школі правові курси (англійською та українською мовами)

Страшна Оксана Вячеславівна

Інформація про історію членства в ПАКУ 

Є членом Професійної асоціації корпоративного управління з лютого 2017.

Є членом Національного реєстру корпоративних директорів ПАКУ.

Безпосередньо сприяла налагодженню співпраці між ПАКУ та ecoDa, міжнародною асоціацією, яка об’єднує організації, що займаються розвитком корпоративного управління в 21 країні Європи.

Інформація про освіту

  • Диплом Магістра Менеджменту (MBA) бізнес-школи Kellogg School of Management, Northwestern University,  CША в 1996 р.
  • Кваліфікація Сертифікованого фінансового аналітика, CFA в 2001.
  • Роль та відповідальність Рад Директорів в неприбуткових організаціях в рамках Корпоративного управління. Університет SUNY Buffalo (Coursera Certificate) в 2016.

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління

Більше 20 років досвіду в інвестиціях та корпоративному управлінні в різних секторах економіки (інформаційні технології, промисловість, FMCG, послуги, роздріб). Як партнер та віце-президент Horizon Capital була членом Рад Директорів портфельних компаній.

З 2023         Радник/Член Ради директорів технологічної компанії, що надає рішення в сфері управління нерухомістю (SAAS, BtoB).

2020 – 2021 Член Ради директорів (Board of Governors) Печерської міжнародної школи, Член комітету з управління ризиками та фінансами. 

2015 – 2021 Член Ради директорів SocPrime, Inc (SAAS, BtoB, кібербезпека). 

2016-2019  Член правління UAngel (Українське співтовариство бізнес-ангелів). 

2016-2017  Член Ради директорів, Київська Школа Економіки.

2008-2014  Партнер фонду прямих інвестицій Horizon Capital. 

2006-2008  Віце-Президент Horizon Capital. 

1996-2006  Директор з інвестицій/Інвестиційний менеджер Western NIS Enterprise Fund

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Ради директорів

Подальший розвиток міжнародних зв’язків ПАКУ. Розбудова відносин ПАКУ з організаціями Євросоюзу, що займаються популяризацією найкращих практик корпоративного управління. Поширення обізнаності про діяльність ПАКУ.

Підтримка діяльності Ради директорів, внесок в розробку стратегічних ініціатив ПАКУ.

Савкін Ігор Вячеславович

Інформація про історію членства в ПАКУ 

Є одним з фундаторів ПАКУ та її членом з моменту створення Асоціації; був членом Правління з 2009 по 2014 роки.

Очолював напрямок по співпраці з іншими асоціаціями та професійними спільнотами, був одним з ініціаторів проведення Міжнародного форуму корпоративних секретарів та першим секретарем Організаційного комітету Конкурсу.

У 2019 році сам взяв участь у Конкурсі з кейсом компанії Multiplex і здобув перемогу на Конкурсі.

В 2020-2022 роках входив від ПАКУ до складу Ради учасників Національного депозитарію України.

Інформація про освіту

У 1996 році закінчив економічний факультет Запорізького державного університету за спеціальністю «Облік та аудит фінансових організацій».

У 2004 році отримав другу вищу освіту у Київському інституті інвестиційного менеджменту за спеціальністю «Менеджмент організацій», здобувши кваліфікацію «Корпоративний менеджер».

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління

До 2005 року займав різні керівні посади фінансових підрозділів комерційних підприємств, був відповідальним за консолідацію фінансової звітності у рамках великого різнопрофільного холдингу, приймав участь у керуванні дочірніми підприємствами, був Головою Ревізійної комісії комерційного банку. 

У 2005 – 2006 роках працював особистим помічником Міністра фінансів України де відповідав за його комунікацію з Верховною радою та Секретаріатом Президента.

У 2006 році повернувся до бізнесу та з того часу займаю посаду корпоративного секретаря-члена Наглядової ради двох компаній, які мають одного засновника: ПрАТ «Нерухомість столиці» (бренд НЕСТ) та ПрАТ «Мультіплекс-Холдинг» (бренд MULTIPLEX). Приймав безпосередню участь у розвитку корпоративного управління, створенні та ротації  бордів відповідних компаній.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Ради директорів

Маю намір відновити активну роботу в складі Правління ПАКУ в напрямках розвитку практики корпоративного управління недержавних та сімейних компаній, створення автоматизованих систем управління діяльністю рад (бордів) та розповсюдження принципів корпоративного управління на нетрадиційні напрямки (благодійні фонди, волонтерські організації, осбб та інше).

Лиса Наталя Вікторівна

Інформація про історію членства в ПАКУ 

Є членом Професійної асоціації корпоративного управління з травня 2021.

Є членом Національного реєстру корпоративних директорів ПАКУ.

Інформація про освіту

  • Національний Університет внутрішніх справ, м. Харків, факультет права і підприємництва (1997-2002)

  • Українська школа політичних студій (спільний проект Ради Європи і Лабораторії законодавчих ініціатив) www.usps.org.ua (2015)

  • AES Програма розвитку лідерства (Університет штату Вірджинія, The Darden School of Business, США) (2012)

  • Корпоративна програма «Emerging leadership» (КМБС і Darden Business School, Київ) (2006)

  • Міжнародний Інститут Бізнесу (Київ) спільно з Фондом державного майна України –кваліфікація з корпоративного управління «Корпоративний Секретар» (2006)

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління

З лютого 2021 – Директор з юридичних і комплайнс питань Нестле Україна і Молдова
Січень 2020 – Грудень 2020 – Директор з корпоративних питань Польща, Директор з внутрішніх комунікацій регіону Центральна, Східна Європа і Нордікс – бізнеси Молочне харчування, Напої, Дитяче харчування, Медичне харчування www.danone.com
Грудень 2017 – Січень 2020 – Генеральний Секретар (Директор з юридичних і корпоративних питань) кластеру Східна Європа (Чехія, Словаччина, Угорщина, Румунія, Болгарія) – бізнеси Молочне харчування, Дитяче харчування, Медичне харчування
Липень 2016 – Грудень 2017 – Генеральний Секретар (Директор з юридичних і корпоративних питань) кластеру в Україні, бізнеси Молочне харчування, Дитяче харчування.
Жовтень 2013 – Липень 2016 – Юридичний Директор, Данон в Україні
Липень 2008 – Жовтень 2013 – Директор з Юридичних, Регуляторних і Комплаєнс питань, AES Україна www.aes.com

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Ради директорів

  • Подальше просування корпоративного управління і ролі корпоративних директорів в українському бізнес-середовищі
  • Залучення експертів з комплайнс до сфери корпоративного управління, розвиток експертизи комплайнс
  • Постійне покращення і адаптація до сучасних викликів навчальних програм ПАКУ
  • Посилення зовнішніх комунікацій ПАКУ – із застосуванням нових каналів комунікації і актуальних інструментів 

Лисенко Олександр Олександрович

Інформація про історію членства у ПАКУ
Є членом ПАКУ з березня 2023 року. До цього неодноразову був запрошений ПАКУ у якості спікера для участі а інформаційних та освітніх заходах ПАКУ.

Інформація про освіту (вищу і спеціальну)

Вища освіта:

У 2019 році здобув ступінь магістра з державного управління – Київська школа економіки;

У 2012 році здобув ступінь магістра з права – Національна академія внутрішніх справ;

Інша професійна освіта:

У 2022 році пройшов сертифікаційну програму навчання з корпоративних фінансів – UC Berkeley School of Law; Executive Education (California);

У 2018 році пройшов сертифікаційні програми навчання:

  • Корпоративне управління фінансовими установами – House of Training Luxembourg;
  • Орган фінансового нагляду у рамках Проекту співробітництва з питань подальшого розвитку інституційних та операційних можливостей Національного банку України: Польський досвід оцінки корпоративного управління, включаючи колективну придатність 

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління

Незалежний консультант з корпоративного управління. Виступив одним із ключових консультантів ОЕСР в рамках проведення організацією Огляду корпоративного управління держкомпаній, результати якого було оприлюднено у травні 2021 року. Крім цього:

  • Консультував Світовий банк (World Bank), Міжнародну фінансову Корпорацію (IFC), Європейський банк реконструкції і розвитку (EBRD) та Організацію з безпеки і співробітництва в Європі (OSCE) по проектам щодо діагностики та покращення систем корпоративного управління як на національному рівні, так і на рівні компанії.
  • Брав безпосередню участь при розробленні планів реформи корпоративного управління для держкомпаній: «Укроборонпром» та «Оператор ГТС України».
  • Консультував державні органи влади Узбекистану щодо впровадження реформи корпоративного управління держкомпаній, зокрема брав участь у розробці проекту закону про управління держмайном та положення щодо впровадження системи антимонопольного комплаєнса.
  • У складі командиSOE Weekly щотижня надаю огляд та експертну оцінку ключових подій щодо корпоративного управління українських держкомпаній.     

У 2018 – 2019 роках  працював у Національному банку України, де брав участь у розробці та впровадження концепції реформи корпоративного управління в банківському секторі, зокрема брав участь у розробці: Положення про ліцензування банків, Положення про організацію системи управління ризиками в банках, Методичних рекомендацій щодо організації корпоративного управління в банках. Безпосередньо брав участь у розробці методології та в здійснені оцінки корпоративного управління банків.

До 2018 року  5 років працював юристом з корпоративних відносин у приватному секторі, зокрема захищав інтереси акціонера в рамках корпоративного конфлікту.

Беру активну участь у реформі корпоративного управління в Україні: є співавтором Національного кодексу корпоративного управління, а також автором багатьох норм законодавства щодо корпоративного управління, включаючи нову редакцію Закону України «Про акціонерні товариства» , зокрема 15 червня 2021 року у Парламенті було зареєстровано законопроект щодо корпоративного управління держкомпаній (5593-2), одним із авторів якого я офіційно виступив.   

Нещодавно, разом із Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, завершив роботу над проектом нової редакції Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.

Після початку повномасштабного вторгнення, розробив та активно просуваю концепцію особливостей корпоративного управління під час війни. Зокрема, ці ідеї знайшли відображення в розроблених мною законодавчих ініціативах, а саме:

  • Законопроект 7319, який визначає особливості корпоративного управління під час війни для державних підприємств;
  • Рішення НКЦПРФ щодо розкриття емітентами інформації про наявність у них відносин з країнами зони ризику (росією та її сателітами).

Також вхожу до складу міжнародно робочої групи незалежних експертів з питань санкцій щодо росії, яка була створена за ініціативою Президента України.  

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Ради директорів

  • Розробка, вдосконалення та адвокація законодавства з питань корпоративного управління, у томи числі щодо управління державними компаніями;
  • Забезпечення експертизи щодо особливостей корпоративного управління в державному та фінансовому секторах