Увійти|Реєстрація

м.Київ, вул. Володимирська, 23

Вибори Правління

Рішенням Правління ПАКУ від 21.05.2015 р. затверджено Регламент обрання Правління Професійної асоціації корпоративного управління (ПАКУ), згідно з яким порядок обрання нового складу Правління став ще більше демократичний  та базується на  можливості відкритого висування своєї кандидатури кожним членом ПАКУ.

Для того, щоб бути обраним до складу Правління на чергових загальних зборах членів ПАКУ 27 січня 2021 року, які відбудуться за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 23, 2 поверх, офіс ПАКУ, кожному члену ПАКУ, який має бажання бути висуненим до кандидатів на посаду члена Правління ПАКУ, в строк не пізніше, ніж 20 січня 2021 року включно, потрібно надіслати Секретарю ПАКУ з метою оприлюднення на сайті ПАКУ у спеціальному розділі «Вибори Правління ПАКУ» наступну інформацію:

  • Власні ПІБ
  • Фотокартку у цифровому форматі
  • Інформацію про історію членства в ПАКУ (які функції виконував, в яких проєктах брав участь, чи був в складі органів управління ПАКУ та яких результатів досягнув)
  • Інформацію про освіту (вищу та спеціальну)
  • Інформацію про діяльність у сфері корпоративного управління (досвід роботи по фаху та місце роботи за останні 3 роки)
  • Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Правління
  • Іншу інформацію, яка може вплинути на результат голосування членів ПАКУ
  • Згоду на обробку персональних даних.

Кандидати у члени Правління ПАКУ

  1. Петрик Євген Олексійович
  2. Окунєв Олександр Йосипович
  3. Поволоцький Олексій Валерійович
  4. Нікітін Юрій Валентинович
  5. Долгіх Олексій Володимирович
  6. Ігонін Володимир Георгійович
  7. Коган Тимур Олександрович
  8. Папуша Ірина Дмитрівна

Петрик Євген Олексійович

Інформація про історію членства у ПАКУ
Є членом ПАКУ з травня 2010 року.
В 2012 році був обраний членом Правління ПАКУ, є діючим членом Правління ПАКУ.

В рамках роботи в Правлінні ПАКУ здійснюю загальну координацію роботи ПАКУ з законопроектами та нормативно-правовими актами регуляторних органів, очолюю Правовий комітет ПАКУ.

В 2014-2015 році приймав участь у спільному проекті з ФДМУ, зокрема очолював напрямок підготовки Примірного положення про корпоративного секретаря акціонерного товариства, в статутному капіталі якого корпоративні права держави перевищують 50 відсотків, яке було затверджене ФДМУ в березні 2015 року.

Був одним з ініціаторів проведення Міжнародного форуму корпоративних секретарів. Очолювана мною компанія «Емкон» є постійним партнером Форумів.

Інформація про освіту
У 2000 році закінчив НТУУ «КПІ» за спеціальністю прикладна математика (магістр) та промисловий маркетинг (спеціаліст).
У 2012-2013 роках проходив навчання в Українському центрі медіації за програмою «Базові навички медіації».

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління
З травня 2005 до липня 2009 року очолював Державну установу «Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України» (ДУ АРІФРУ).
В 2007 році ДУ АРІФРУ, під моїм безпосереднім керівництвом, була створена та запущена загальнодоступна інформаційна база даних ДКЦПФР про ринок цінних паперів (http://www.stockmarket.gov.ua/), яка з того часу успішно функціонує та є основним джерелом корпоративної інформації про емітентів цінних паперів в Україні.
В липні 2009 року спільно з партнером заснував та очолюю компанію «Емкон», яка спеціалізується на консалтингу в сфері корпоративного управління та розкриття інформації.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Правління
Маю намір продовжити активну роботу в складі Правління ПАКУ в напрямках
розвитку законодавства України з питань корпоративного управління, представлення інтересів ПАКУ в органах державної влади, установах та організаціях, приймання участі у заходах ПАКУ, тощо.

Окунєв Олександр Йосипович

Інформація про історію членства у ПАКУ
Ініціатор створення Професійної асоціації корпоративного управління та один із її засновників у 2009 році. З 2009 року по сьогоднішній день незмінний голова Правління Асоціації.

Інформація про освіту (вищу і спеціальну)
Має вищу юридичну освіту (Калінінградський університет, 1987р.)
З 2008 року брав участь в якості експерта у більше, ніж 40 українських та зарубіжних форумах, конференціях, круглих столах з питань корпоративного управління та права. Постійно підвищує кваліфікації як тренер на тренінгах Міжнародної фінансової корпорації.

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління
Директор Центру розвитку корпоративного управління Міжнародного інституту бізнесу (МІБ), відомий в Україні фахівець у галузі корпоративного права. Має багаторічний досвід реалізації консалтингових проектів у складі команд консультантів International Finance Corporation (IFC) в Україні (1996 – 2001), МІБ (2001-2010) та Українського інститут корпоративного управління (з 2010). Автор низки навчальних програм для професіоналів корпоративного управління України, Казахстану, Узбекистану, Таджикистану, Монголії.
Член Консультаційно–експертної ради з питань корпоративного управління НКЦПФР.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Правління
Перед ПАКУ на найближчі 2-3 роки потрібно ставити такі цілі:

  1. індивідуальне членство – 100-150 фахівців високого рівня;
  2. колективне членство – 25-30 компаній, які є лідерами у сфері КУ;
  3. високий авторитет в урядових колах і серед депутатів виключно, як професіоналів високого рівня, що допомагають у законотворчості та правозастосуванні (ніякої політики, ніякого лобіювання приватних інтересів конкретних осіб і компаній);
  4. просування професії корпоративного директора (професійного члена наглядової ради) через навчальні та методологічні заходи, семінари, конференції із залученням провідних вітчизняних та зарубіжних фахівців, професійних директорів; методологічне забезпечення роботи незалежних директорів (професійний стандарт, етичний кодекс, «білий» і, можливо, «чорний» список кандидатур); конкурс «Корпоративний директор року» тощо;
  5. така ж робота по просуванню та утвердженню професії корпоративного секретаря;
  6. просування інноваційних для України тематик, що входять в сферу відповідальності корпоративних директорів – комплаенс та управління ризиками.

Інша інформація
Співавтор першого в Україні посібника з питань корпоративного управління (1999); «The handbook of international corporate governance» (видання Британського Інституту директорів, Лондон, 2005); автор і укладач посібника «Корпоративне управління в приватних та сімейних компаніях» (Київ, 2012), більше 60 інших публікацій з корпоративного права та управління.

Поволоцький Олексій Валерійович

Інформація про історію членства в ПАКУ​
З 2010 року є членом Професійної асоціації корпоративного управління.
Брав участь у підготовці пропозицій щодо змін законодавства в сфері корпоративного права та управління, забезпечив обговорення цих змін в рамках ПАКУ, підготовку офіційних роз’яснень ПАКУ.
Брав участь у законопроектній роботі: регулярно надавав коментарі до законопроектів, а також проектів нормативно-правових актів НКЦПФР.
У 2013 році став лауреатом конкурсу «Корпоративний секретар року».
З 2016 року обирався членом Правління ПАКУ.

Інформація про освіту 
Закінчив юридичний факультет Університету внутрішніх справ, м. Харків, Україна, адвокат. У 2000 році отримав ступінь магістра,  Лестерський Університет, Великобританія.

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління​
Має понад 20 років досвіду професійної діяльності.
З 2010 року є Корпоративним секретарем Групи ДТЕК, до якої на даний час входять понад 120 юридичних осіб в Україні, Нідерландах, Великобританії, Швейцарії, Кіпрі, Угорщині та РФ. З 2019 року також займає позицію Директора з корпоративного управління та комплаєнс ДТЕК.

До ДТЕК працював у міжнародній юридичній фірмі Squire, Sanders and Dempsey L.L.P., Київ, Україна.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі і цілей у складі Правління​

  • Посилення ролі ПАКУ в області правозастосовчої практики та розвитку законодавчих ініціатив
  • Допомога ПАКУ в подальшій популяризації корпоративного управління, допомога в організації та проведенні форумів, семінарів, обмін досвідом з іншими членами ПАКУ
  • Представлення ПАКУ на заходах, які проводяться іншими організаціями, професійними об’єднаннями та державними органами
  • Забезпечення роботи у Правовому комітеті ПАКУ, зокрема, щодо врахування європейського досвіду та подальшого поліпшення Законів України «Про акціонерні товариства», «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», законопроектів щодо створення керуючих компаній тощо.
  • Просування іміджу і статусу корпоративного секретаря в Україні
  • Розвиток експертизи ПАКУ з комплаєнс, участь у конференціях, семінарах, законотворчій діяльності з цього напрямку.

Інформація, яка може вплинути на результат голосування членів ПАКУ
Поволоцький О.В. є експертом у сфері корпоративного права та управління, а також комплаєнс.
Має багатий досвід управління активами в країнах Європи.
Очолює профільну дирекцію одного з найбільших промислових холдингів в Україні, є корпоративним секретарем холдингової компанії.
Має велику практику з корпоративних реструктуризацій, підготовки до затвердження різних корпоративних рішень, роботи з членами наглядових рад, підготовки і проведення засідань наглядових рад, як в Україні, так і за її межами.
Має досвід організації успішної взаємодії між виконавчими органами компаній, їх наглядовими радами, акціонерами та іншими стейкхолдерами, а також розбудови системи антикорупційного комплаєнс в компанії.
Сформував сильну команду професіоналів у сфері корпоративного управління та комплаєнс, яку можна залучати до окремих проектів ПАКУ з удосконалення корпоративного права України та проектів з комплаєнс.

Нікітін Юрій Валентинович

Історія членства в ПАКУ.
Членом ПАКУ є з 2009 року. З червня 2010 року і по сьогодні виконує обов’язки члена Правління ПАКУ. Здійснював координацію роботи ПАКУ та зробив значний особистий внесок у реалізацію таких важливих проектів, як: організація та проведення щорічного Міжнародного форуму корпоративних секретарів (з 2013 року); організація та проведення щорічного Міжнародного форуму корпоративних директорів (з 2016 року); започаткування та проведення конкурсу «Корпоративний секретар року» (з 2013 року); створення Національного реєстру корпоративних директорів.

Інформація про освіту
У 1995 році закінчив Київський політехнічний інститут, інженер-металург.

У 2003 році закінчив НТУУ «Київський політехнічний інститут», юрист.

 Інформація про діяльність в сфері корпоративного управління

 З 2020 року – радник з корпоративних питань голови державної служби геології та надр України, радник з корпоративних питань генерального директора державного концерну «Укрторф».

Директор і власник консалтингової компанії ТОВ “ДМ», яка займається договірним менеджментом, реструктуризацією бізнесу, корпоративним управлінням. 

З 2014 по 2019 рр. – заступник Голови Фонду державного майна України, 09.2019 – 2020 – радник Голови Фонду державного майна України.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Правління .
Є бажання продовжити діяльність в складі правління ПАКУ спрямовану на втілення в Україні сучасних інституцій корпоративного управління (незалежні члени наглядових рад, корпоративні секретарі та інших) та розвиток взаємодії з органами державного регулювання.

Долгіх Олексій Володимирович

Інформація про історію членства в ПАКУ
Є членом ПАКУ з 2017 року (компанія Boyden є колективним членом асоціації).
Брав активну участь в підготовці і роботі Міжнародного форуму корпоративних директорів. Компанія Boyden стала партнером II Форуму в грудні 2017 року.

Інформація про освіту
Має юридичну освіту (Донецький державний університет, економіко-правовий факультет, спеціальність «Правознавство»). Також навчався в Міжнародному інституті бізнесу на бізнес-програмі. Проходив програми з лідерства та управлінського розвитку в University of Michigan’s Ross School of Business, Haas School of Business at the University of California Berkeley і Columbia Business School.
В кінці 2017 р. пройшов навчання на програмі «Корпоративний директор».

Інформація про діяльність в сфері корпоративного управління
Керуючий Партнер провідної міжнародної компанії з підбору управлінського персоналу Boyden Global Executive Search.
В якості консультанта має багаторічний досвід взаємодії з Наглядовими Радами найбільших українських і міжнародних компаній.
Від імені асоціації активно бере участь в конкурсних комісіях Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з відбору незалежних директорів для стратегічних державних підприємств.

Бачення своєї можливої діяльності, ролі і цілей у складі Правління
Одним з основних пріоритетів є сприяння розвитку Національного реєстру корпоративних директорів в рамках ПАКУ.
Важливим пріоритетом є участь від імені Асоціації в процесі формування Наглядових Рад на державних підприємствах, а також розвиток основного щорічного заходу для Асоціації – Міжнародного форуму корпоративних директорів.

Ігонін Володимир Георгійович

Інформація про історію членства в ПАКУ 

  • член ПАКУ з 2017 р.; з 2018 – член правління ПАКУ;
  • починаючи з 2017 р. від імені ЮФ «Василь Кісіль і Партнери» (ВКП) підтримує форуми корпоративних секретарів і корпоративних директорів та бере участь у форумах як експерт і модератор;
  • організував дослідження «Корпоративне врядування в Україні 2018», проведене спільно ВКП, ПАКУ, ЄБА і Amrop;
  • консультує ПАКУ (pro bono) щодо юридичних питань діяльності та бере участь у правовому комітеті ПАКУ;
  • з 2017 р. провів кілька семінарів і вебінарів Українського інституту корпоративного управління (ПАКУ), присвячених корпоративним договорам, процедурі сквіз-аут та іншим актуальним питанням корпоративного права

Інформація про освіту

  • магістр права, факультет правознавства Національного університету «Києво-Могилянська академія» (2007 р.)
  • диплом «Professional Board Member», Baltic Institute of Corporate Governance (2017 р.)
  • European Business Competence* License, International Centre of EBC*L (2012 р.)

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління

  • 2007 – 2021 – адвокат ЮФ «Василь Кісіль і Партнери», з 2017 р. – партнер, керівник практики корпоративного права;
  • 2019 – 2020 – участь в експертній групі з розробки Кодексу корпоративного управління, який НКЦПФР затвердила у березні 2020;
  • консультування клієнтів ВКП з питань корпоративного врядування (зокрема в групах з більш як 100 юр. осіб), підготовка установчих документів. З 2018 р. серед клієнтів практики великі міжнародні банки, ІТ і технологічні компанії (Mellanox/NVidia, WIX, Playrix), великі товаровиробники (Danone, Молокія, Fischer, Лебединський насіннєвий завод), низка неприбуткових організацій (Товариство Червоного Хреста, Rotary Club, Європейська Бізнес Асоціація) та інші;
  • корпоративна практика ВКП серед перших почала супроводжувати укладення корпоративних договорів за українським правом, у т.ч. з видачею безвідкличних довіреностей (новий закон дозволив це у 2018 р.), а також проєкти з викупу акцій міноритарних акціонерів (squeeze-out)

Бачення своєї можливої діяльності, ролі та цілей в складі Правління

  1. Популяризація корпоративного врядування та його найкращих практик серед клієнтів ВКП, а також низки асоціацій і бізнес-шкіл, з якими ВКП активно співпрацює.
  2. Проведення наступного дослідження корпоративного врядування, що дозволить порівняти динаміку з результатами 2018 р.
  3. Інформування клієнтів та партнерів ВКП про ПАКУ як авторитетну і корисну професійну спільноту, а також Національний реєстр корпоративних директорів.
  4. Сприяння міжнародним зв’язкам ПАКУ, зокрема, через такі міжнародні асоціації, якTerraLex (150+ юридичних фірм зі 100+ країн), Cathay Associates (40 країн), JusLaboris (50+ країн), в яких ВКП є ексклюзивним членом в Україні, та інших міжнародних об’єднаннях за участі ВКП, а також Baltic Institute of Corporate Governance, де я проходив навчальну програму.
  5. Співробітництво у проведенні заходів; участь в освітніх програмах Українського інституту корпоративного управління.
  6. Участь у роботі правового комітету ПАКУ; правова експертиза нового законодавства

Інша інформацію, яка може вплинути на результат голосування членів ПАКУ
Вибіркові репрезентативні проекти:

  1. З 2018 р. член ради Комітету з корпоративного права та фондового ринку Асоціації правників України; член International Bar Association;
  2. 2018 – 2020 р.р. – член наглядової ради Urban Space 500. Проєкт об’єднав особисту і фінансову участь 500 соціальних інвесторів, що дозволило в 2018 р. відкрити громадський ресторан і простір, який підтримує соціальні проєкти. В. Ігонін також розробив статут ТОВ, який врахував складну організаційну і юридичну структуру проєкту.
  3. Регулярно виступає на конференціях, зокрема міжнародних, з питань корпоративного права. Автор багатьох публікацій, у т.ч. для іноземних видань (Legal 500, Lexology)
  4. Брав участь в складі робочої групіSOE Reload при Мінекономрозвитку в розробці Закону №1405 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління об’єктами державної та комунальної власності». Закон наблизив корпоративне врядування в державних і муніципальних підприємствах до кращих міжнародних стандартів, зокрема ОЕСР, включно зі створенням наглядових рад і призначенням незалежних директорів. Брав участь у розробці інших законопроєктів, які стосуються корпоративного права і врядування.
  5. Викладає в Единбурзькій бізнес школі правові курси (англійською та українською мовами)

Коган Тимур Олександрович

 Інформація про історію членства в ПАКУ

З 2016 року є членом Професійної асоціації корпоративного управління. Ініціював разом з ПАКУ декілька проектів з запровадження системи корпоративного управління в провідних українських компаніях. Виступав партнером Міжнародного форуму корпоративних директорів та приймав участь як спікер.

 Інформація про освіту

 Має ступінь Магістру Фінансів від Донецького національного університету Економіки та торгівлі ім. М.Н. Туган-Барановского. В 2020 пройшов програму Board Direction в Ukrainian Corporate Governance Academy. Підвищує кваліфікацію з корпоративного управління на тренінгах IFC. 

 Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління​

З 2014 року використовує корпоративне управління як інструмент підвищення капіталізації та інвестиційної привабливості українських компаній. Зокрема, в 2014 році організував запровадження системи корпоративного управління в компанії «Нова Пошта», де в 2015 році став членом Наглядової ради та головою Комітету зі Стратегії. В 2020 році став першим незалежним членом Ради директорів компанії «MEGOGO», де відповідає за корпоративний розвиток та фінанси компанії.

 Бачення своєї можливої діяльності, ролі і цілей у складі Правління​ 

  • Розвиток нових ціннісних пропозицій ПАКУ для фахівців, компаній та суспільства
  • Просування ПАКУ як провідної платформи з корпоративного управління в Україні
  • Розширення локальних та міжнародних зв’язків ПАКУ

 Інформація, яка може вплинути на результат голосування членів ПАКУ

Коган Т.О. є експертом з інвестицій та фінансів. Має більше 10 років практики виконання великих інвестиційних угод (M&A, прямі інвестиції, фінансова реструктуризація) за участю міжнародних інвесторів та найбільших українських організацій. Є Членом Ради директорів компанії «MEGOGO» та партнером інвестиційного офісу «KOGAN KRAVETS». До 2019 року працював директором в інвестиційної компанії FinPoint, що є асоційованою компанією Rothschild & Co в Україні. У статусі Правління ПАКУ має намір розробити та просувати сервіс ПАКУ з підтримки директорів

Папуша Ірина Дмитрівна

Інформація про історію членства в ПАКУ

Член ПАКУ з 2020. Головна діяльність була спрямовано на популяризацію ПАКУ в Україні та світі, а також залучення нових клієнтів, членів Ассоціації, студентів та організацій, зацікавлених у впровадженні корпоративного управління. 

Інформація про освіту

Програма професійного розвитку членів рад директорів «Корпоративний директор», ПАКУ (2020)
Corporate Governance, UCGA-INSEAD (2020)
Аспен Інститут (2020)
Кандидат економічних наук, Київський Національний Економічний Університет (2000)
Маркетинг, Київський Національний Економічний Університет (1996)

Інформація про діяльність у сфері корпоративного управління​
З 2021 – Радник з корпоративного управління Gazer Ltd, Велика Британія
З 2020 – Голова Дорадчої ради ICG Ltd, Велика Британія
З 2020 – Член Наглядової ради RIOR, Нідерланди
З 2019 – Член Наглядової ради OpenDoorUkraine.NL, Нідерланди  
2015-2018 – Голова Наглядової ради ТОВ «Київський БКК», заступник Голови Правління ПАТ «Київхліб»  

Бачення своєї можливої діяльності, ролі і цілей у складі Правління​

В складі Правління має намір трансформувати ПАКУ в сучасного дієвця та інтегратора  з корпоративного управління. Зробити ПАКУ асоційованим членом міжнародних організацій по корпоративному управлінню та ввести українських экспертів в міжнародну мережу незалежних директорів. Формувати імідж ПАКУ як незалежного лідера-новатора та просувати на українському та міжнародному ринках. Довести експертність ПАКУ через освітні програми світового рівня, підтримку початківців у створенні наглядових та дорадчих рад, колаборацію з світовими інституціями, участь в законодавчому полі та розвитку корпоративного управління в Україні.

Інформація, яка може вплинути на результат голосування членів ПАКУ

Член Національного реєстру Корпоративних директорів.
За плечима більш як 20 років професійної діяльності на посадах СЕО та ТОП-менеджерських позицій в крупних українських холдингових компаніях. Останні роки за сімейними обставинами більшу частину часу проживаю у Нідерландах та займаюсь розвитком економічного співробітництва між Україною та Голландією, є представником ТПП України у Нідерландах. В то й же час хотіла б бачити українські компанії розвиненими за міжнародними стандартами, в тому рахунку з точки зору корпоративного управління. Тому готова спрямовувати свою енергію та час на допомогу зацікавленим організаціям, поглиблення знань в цьому питанні та поширення досвіду.