Увійти|Реєстрація

вул. Михайлівська, 12 Б

+38 (044) 228-87-59
+38 (044) 278-12-52
info@cgpa.com.ua

Підписатись на новини
22.04.2019Завершилася чергова програма підготовки Уповноважених, відповідальних за запобігання корупції (комплаєнс – офіцерів)

15-19 квітня 2019 року Професійна асоціація корпоративного управління у співпраці з Центром міжнародного приватного підприємництва (CIPE) та Українського інституту корпоративного управління провели чергову Програму підготовки уповноважених за реалізацію антикорупційної програми (комплаєнс-офіцерів).

15 слухачів отримали свої сертифікати. Серед слухачів програми були представники держаних та недержаних компаній, інвестиційного, консалтингового та роздрібного бізнесів.

Олександр Окунєв, голова Правління ПАКУ, розкрив поняття комплаєнс та антикорупційний комплаєнс. Також зупинив увагу слухачів на конкурентних перевагах бізнесу з впровадженої комплаєнс політикою. Розповів про міжнародні нормативні документи, вимоги законодавства інших країн, що застосовується до українських суб’єктів, вимоги українського законодавства. Цікавим був розгляд кейсів з антикорупційних розслідувань в Україні та за кордоном.

Олег Бойко, незалежний консультант з питань корпоративного управління, управління ризиками та комплаєнсу (GRC), ознайомив групу з місцем й роллю антикорупційного комплаєнс в організації, зупинився на моделі трьох ліній захисту. Розповів про кар’єру в антикорупційному комплаєнс, а також виділив складові елементи антикорупційного комплаєнс. О.Бойуо розкрив поняття антикорупційної програми (АКП), розповів про нагляд за АКП, а також зосередив увагу на основних елементах АКП. Одне заннятя були виділено таким елементам як Кодекс етики, а також внутрішньому контролю та звітності. Цікавою для слухачів була Ділова гра «повідомлення про порушення».

Про корпоративну розвідку в системі комплаєнс слухачам розповів Павло Верхняцький, засновник і генеральний директор COSA. Він зупинився на таких підтемах, як: комплаєнс в сучасних геополітичних умовах; комплаєнс як визначальна складова корпоративної безпеки; а також інструменти і методи корпоративної розвідки в системі комплаєнс.

Олексій Поволоцький, Директор з корпоративного управління, ризик-менеджменту і комплаенс ДТЕК та Катерина Науменко, Комплаенс-офіцер Групи ДТЕК, розкрили сутність комплаєнсу в нерегульованому секторі. Вони визначили причини підвищеної уваги до комплаєнсу, а саме: активізується законотворчість і правозастосовна практика в сфері протидії корупції та санкційних режимів; про це говорить весь світ: чистота ведення бізнесу – запорука економічного зростання; посилюється відповідальність за недотримання антикорупційних вимог і санкційних режимів; з’являються прецеденти притягнення до відповідальності резидентів України.