Існує декілька «вічних» питань, відповіді на які намагаються знайти як власники компаній, так і менеджери холдингових структур, що виконують функції керуючого власника. Від того, наскільки вдало вони їх знаходять, залежить успішність їх бізнесу. Кожен вирішує їх по-своєму, але на кожному етапі розвитку бізнесу виникає потреба повертатися до їх вирішення…
Структурувати власні знання в даній сфері, вивчити досвід західних та українських колег допоможе наша спеціалізована навчальна програма. В усьому світі корпоративними директорами називають представників акціонерів (non-executive directors) та топ-менеджерів (executive directors), які складають Раду директорів товариства. В Україні ці дві групи управлінців розділені та складають, відповідно, Наглядову раду та Правління акціонерних товариств. Навчання за програмою вже пройшли представники багатьох провідних українських компаній, серед яких ПАТ «ДАК «Титан», ПАТ «АрселорМiттал Кривий Рiг», Консорціум «Індустріальна група», ПАТ «Одеський припортовий завод», ПАТ «Київобленерго», Державний концерн «Укроборонпром», ТОВ «Фокстрот» та ін. Участь у програмі надасть членам Наглядових рад (НР) акціонерних товариств, власникам бізнесу та вищому виконавчому керівництву компаній можливість долучитися до елітного співтовариства колег по бізнесу, що вирішують подібні питання, а також:
Особливо актуальною робить Програму введення в дію у 2016 році законів України, відповідно до яких є обов’язковим (а) запровадження Наглядових рад в державних компаніях; (б) обрання до складу Наглядових рад банків, публічних та державних компаній незалежних директорів; (в) створення комітетів Наглядових рад з питань аудиту, призначень та винагород. Зазначені новели законодавства закладають основу для появи в Україні осіб, що професійно виконуватимуть функції незалежних членів наглядових рад акціонерних товариств. Програма розрахована саме на таких осіб та повністю адаптована до вимог Закону.
Місце проведення – офіс Міжнародної Фінансової Корпорації (IFC), м. Київ, Дніпровський узвіз, 1
Для проведення перших двох модулів програми ПАКУ отримала підтримку Міжнародної фінансової корпорації, Посольства Великої Британії в Україні та Центру міжнародного приватного підприємництва. Учасники програми оплачують реєстраційний збір, який складає 6000 грн за участь у двох модулях програми (що складає 30% від повної вартості).
Реєстрація завершена