Навчальна програма «КОРПОРАТИВНИЙ ДИРЕКТОР» І модуль
03-04 жовтня 2017

Існує декілька «вічних» питань, відповіді на які намагаються знайти як власники компаній, так і менеджери холдингових структур, що виконують функції керуючого власника. Від того, наскільки вдало вони їх знаходять, залежить успішність їх бізнесу. Кожен вирішує їх по-своєму, але на кожному етапі розвитку бізнесу виникає потреба повертатися до їх вирішення…

  • Яким чином узгодити інтереси співвласників компанії? Як і навколо яких цілей будувати домовленості з партнерами по бізнесу?
  • Які інструменти управління компанією переконають партнерів та інвесторів в тому, що їх інтереси надійно захищені?
  • Які механізми дозволяють власнику ефективно контролювати бізнес, не знаходячись в кріслі виконавчого директора?
  • Як забезпечити, щоб найманий менеджер працював в інтересах акціонерів? Що записати в контракті з директором? Від яких саме показників повинна залежати оплата його роботи?
  • Хто і як повинен розробляти і затверджувати стратегію компанії та здійснювати контроль над її втіленням у життя?
  • Що повинен знати та вміти член Наглядової ради акціонерного товариства для ефективного виконання своїх функції?
  • Як залучити інвестиції в бізнес на максимально вигідних умовах, не втративши корпоративний контроль?
  • Як захистити компанію від спроб захопити її з середини та зовні?

Структурувати власні знання в даній сфері, вивчити досвід західних та українських колег допоможе наша спеціалізована навчальна програма.

В усьому світі корпоративними директорами називають представників акціонерів (non-executive directors) та топ-менеджерів (executive directors), які складають Раду директорів товариства. В Україні ці дві групи управлінців розділені та складають, відповідно, Наглядову раду та Правління акціонерних товариств.

Навчання за програмою вже пройшли представники багатьох провідних українських компаній, серед яких  ПАТ «ДАК «Титан», ПАТ «АрселорМiттал Кривий Рiг», Консорціум «Індустріальна група», ПАТ «Одеський припортовий завод», ПАТ «Київобленерго», Державний концерн «Укроборонпром», ТОВ «Фокстрот» та ін.

Участь у програмі надасть членам Наглядових рад (НР) акціонерних товариств, власникам бізнесу та вищому виконавчому керівництву компаній можливість долучитися до елітного співтовариства колег по бізнесу, що вирішують подібні питання, а також:

  • Чітко розмежувати та врегулювати у Статуті АТ повноваження власника та менеджера щодо управління компанією;
  • Сформувати дійову та професійну НР у власній компанії та налагодити її ефективну роботу;
  • На прикладах реально діючих компаній взяти участь у змодельованих ситуаціях ухвалення НР стратегічних рішень щодо розвитку підприємства;
  • З'ясувати роль НР в попередженні та врегулюванні корпоративних конфліктів;
  • Навчитися оцінювати результати роботи НР в цілому та кожного з її членів;
  • Ознайомитися з практикою діяльності НР вітчизняних та іноземних АТ.

Особливо актуальною робить Програму введення в дію у 2016 році законів України, відповідно до яких є обов’язковим (а) запровадження Наглядових рад в державних компаніях; (б) обрання до складу Наглядових рад банків, публічних та державних компаній незалежних директорів; (в) створення комітетів Наглядових рад з питань аудиту, призначень та винагород. Зазначені новели законодавства закладають основу для появи в Україні осіб, що професійно виконуватимуть функції незалежних членів наглядових рад акціонерних товариств. Програма розрахована саме на таких осіб та повністю адаптована до вимог Закону.

Місце проведення – готель Holiday Inn Kiev, м. Київ, вул. Велика Васильківська (Червоноармійська), 100

Для проведення перших двох модулів програми ПАКУ отримала підтримку Міжнародної фінансової корпорації, Посольства Великої Британії в Україні та Центру міжнародного приватного підприємництва. 

Учасники програми оплачують реєстраційний збір, який складає 6000 грн за участь у двох модулях програми (що складає 30% від повної вартості). 

Для участі в програмі слід заповнити анкету та пройти конкурсний відбір. 

Дедлайн подачі анкети для участі у конкурсному відборі – 10 вересня 2017 року. 

Завантажити анкету

Для отримання деталей Ви можете звертатись до Ірини Біляченко за тел. +380 44 228 87 59, +380 44 278 12 52, e-mail: Irina.Bilyachenko@cgpa.com.ua

Всі заняття на Програмі проходять з 10 до 17 години і складаються з 4 презентацій щодня, кожна з яких триває 1.5 години. Між презентаціями передбачені перерви на каву (15 хвилин) та на ланч (1 година)

Перший день

Знайомство, відкриття програми

Вступ до корпоративного управління

Олександр Окунєв

  • Визначення та моделі корпоративного управління
  • Хто і чому має бути зацікавленим у розвитку корпоративного управління?
  • Що таке «світові стандарти» та «найкраща практика» корпоративного управління?

Вступ до корпоративного управління (продовження)

Олександр Окунєв

  • Проблематика оцінки рівня корпоративного управління
  • Підходи до побудови ефективної моделі корпоративного управління в компанії (групі компаній)

Рада акціонерного товариства (НР): роль та завдання

Олександр Окунєв

  • Роль Ради та її основні завдання
  • Компетенція Ради
  • Нормативне врегулювання діяльності Ради (положення про Раду, договір з членом Ради)

Організація роботи Ради

Олександр Окунєв

  • Засідання Ради та її комітетів, ухвалення ними рішень
  • Корпоративний секретар компанії
 

Другий день

Ефективна Ради акціонерного товариства: склад та структура

Марк Івашко

  • Процедури підбору кандидатів на посади в Раді та планування наступності
  • Збалансована Рада:
    • Кількісний склад Ради
    • Співвідношення різних типів директорів у Раді (виконавчі, не виконавчі, незалежні тощо)
    • Оптимальне поєднання знань, досвіду та особистих якостей директорів

Формування та організація роботи Ради – українська та зарубіжна практика (продовження)

Марк Івашко

  • Комітети Ради:
    • з аудиту
    • з винагороди
    • з питань призначень
    • зі стратегії
    • інші

Роль Наглядової ради в розробці та реалізації стратегії компанії

Данило Пасько

  • Рішення стосовно стратегії компанії та контроль за їх виконанням
  • Ефективні процедури підготовки та прийняття рішень Радою
  • Ризики виконання стратегії та контроль за ними з боку Ради
  • Дії ради у випадках виникнення криз, непередбачуваних проблем, конфліктних ситуацій, провалів в реалізації проектів

Ухвалення Радою стратегічних рішень з розвитку підприємства (розгляд ситуаційних вправ на прикладах українських компаній)

Данило Пасько

  • Якими мають бути процедури прийняття рішень щодо інвестиційних проектів?
  • Яку інформацію повинні отримати члени Ради щодо інвестиційного проекту?
  • Які питання слід поставити топ-менеджменту щодо інвестиційних проектів

* Розклад є попереднім і може зазнати незначних змін щодо програми та/або складу спікерів

Олександр Окунєв - Голова Правління Професійної асоціації корпоративного управління. Відомий в Україні фахівець у галузі корпоративного права з багаторічним досвідом реалізації консалтингових проектів Міжнародної фінансової корпорації (International Finance Corporation, IFC), Міжнародного інституту бізнесу та Українського інституту корпоративного управління. Автор низки навчальних програм для професіоналів корпоративного управління України, Казахстану, Узбекистану, Таджикистану, Монголії. Член Консультаційно-експертної ради з питань корпоративного управління НКЦПФР. Співавтор першого в Україні посібника з питань корпоративного управління (1999), а також видання Британського Інституту директорів The Handbook of International Corporate Governance» (Лондон, 2005), автор і упорядник посібника «Корпоративне управління в приватних та сімейних компаніях» (Київ, 2012), автор понад 60 публікацій з корпоративного права та управління.

Марк Івашко - Член Наглядової ради групи компаній «Нова пошта», член комітетів з фінансів/аудиту та корпоративного управління. Громадянин США, проживає в Україні з 1996 року. Професіонал з 20-річним досвідом у сфері інвестиційного бізнесу. Співзасновник Horizon Capital, одного з найбільших в Україні та регіоні інвестиційних фондів. Отримав три вищі освіти в США (серед них - MBA Гарвардського університету).

 

Данило Пасько - Голова Наглядової ради компанії «Нова пошта», голова комітету з корпоративного управління. Має понад 10 років досвіду в сфері інвестицій та стратегічного консультування. Радник Прем'єр-міністра та Адміністрації Президента з питань дерегуляції. Член Національної Ради Реформ України та співавтор ініціативи «Професійний уряд». Президент Гарвардського клубу в Україні, випускник Гарвардського університету.

 

 

Дані про учасника

П.І.Б.
Посада

Контактні дані

Робочий телефон
Контактний телефон
E-mail
Повна назва компанії (організації)
Скорочена назва компанії (організації)
Поштова адреса компанії (організації)
Телефон організації з кодом міста
Контактна особа (ПІБ, посада, телефон)
Виставити рахунок? Так Ні
Вислати договір на навчання? Так Ні

Примітки

Якщо у Вас залишились питання, зателефонуйте  за номером 044 228 87 59  або напишіть на email: info@cgpa.com.ua з поміткою «запитання». Будемо раді Вам допомогти!