Навчальна програма «КОРПОРАТИВНИЙ ДИРЕКТОР» ІІ модуль
31 жовтня-1 листопада 2017

Існує декілька «вічних» питань, відповіді на які намагаються знайти як власники компаній, так і менеджери холдингових структур, що виконують функції керуючого власника. Від того, наскільки вдало вони їх знаходять, залежить успішність їх бізнесу. Кожен вирішує їх по-своєму, але на кожному етапі розвитку бізнесу виникає потреба повертатися до їх вирішення…

  • Яким чином узгодити інтереси співвласників компанії? Як і навколо яких цілей будувати домовленості з партнерами по бізнесу?
  • Які інструменти управління компанією переконають партнерів та інвесторів в тому, що їх інтереси надійно захищені?
  • Які механізми дозволяють власнику ефективно контролювати бізнес, не знаходячись в кріслі виконавчого директора?
  • Як забезпечити, щоб найманий менеджер працював в інтересах акціонерів? Що записати в контракті з директором? Від яких саме показників повинна залежати оплата його роботи?
  • Хто і як повинен розробляти і затверджувати стратегію компанії та здійснювати контроль над її втіленням у життя?
  • Що повинен знати та вміти член Наглядової ради акціонерного товариства для ефективного виконання своїх функції?
  • Як залучити інвестиції в бізнес на максимально вигідних умовах, не втративши корпоративний контроль?
  • Як захистити компанію від спроб захопити її з середини та зовні?

Структурувати власні знання в даній сфері, вивчити досвід західних та українських колег допоможе наша спеціалізована навчальна програма.

В усьому світі корпоративними директорами називають представників акціонерів (non-executive directors) та топ-менеджерів (executive directors), які складають Раду директорів товариства. В Україні ці дві групи управлінців розділені та складають, відповідно, Наглядову раду та Правління акціонерних товариств.

Навчання за програмою вже пройшли представники багатьох провідних українських компаній, серед яких  ПАТ «ДАК «Титан», ПАТ «АрселорМiттал Кривий Рiг», Консорціум «Індустріальна група», ПАТ «Одеський припортовий завод», ПАТ «Київобленерго», Державний концерн «Укроборонпром», ТОВ «Фокстрот» та ін.

Участь у програмі надасть членам Наглядових рад (НР) акціонерних товариств, власникам бізнесу та вищому виконавчому керівництву компаній можливість долучитися до елітного співтовариства колег по бізнесу, що вирішують подібні питання, а також:

  • Чітко розмежувати та врегулювати у Статуті АТ повноваження власника та менеджера щодо управління компанією;
  • Сформувати дійову та професійну НР у власній компанії та налагодити її ефективну роботу;
  • На прикладах реально діючих компаній взяти участь у змодельованих ситуаціях ухвалення НР стратегічних рішень щодо розвитку підприємства;
  • З'ясувати роль НР в попередженні та врегулюванні корпоративних конфліктів;
  • Навчитися оцінювати результати роботи НР в цілому та кожного з її членів;
  • Ознайомитися з практикою діяльності НР вітчизняних та іноземних АТ.

Особливо актуальною робить Програму введення в дію у 2016 році законів України, відповідно до яких є обов’язковим (а) запровадження Наглядових рад в державних компаніях; (б) обрання до складу Наглядових рад банків, публічних та державних компаній незалежних директорів; (в) створення комітетів Наглядових рад з питань аудиту, призначень та винагород. Зазначені новели законодавства закладають основу для появи в Україні осіб, що професійно виконуватимуть функції незалежних членів наглядових рад акціонерних товариств. Програма розрахована саме на таких осіб та повністю адаптована до вимог Закону.

Місце проведення – готель Holiday Inn Kiev, м. Київ, вул. Велика Васильківська (Червоноармійська), 100

Для проведення перших двох модулів програми ПАКУ отримала підтримку Міжнародної фінансової корпорації, Посольства Великої Британії в Україні та Центру міжнародного приватного підприємництва. 

Учасники програми оплачують реєстраційний збір, який складає 6000 грн за участь у двох модулях програми (що складає 30% від повної вартості). 

Для участі в програмі слід заповнити анкету та пройти конкурсний відбір. 

Дедлайн подачі анкети для участі у конкурсному відборі – 10 вересня 2017 року. 

Завантажити анкету

Для отримання деталей Ви можете звертатись до Ірини Біляченко за тел. +380 44 228 87 59, +380 44 278 12 52, e-mail: Irina.Bilyachenko@cgpa.com.ua

Всі заняття на Програмі проходять з 10 до 17 години і складаються з 4 презентацій щодня, кожна з яких триває 1.5 години. Між презентаціями передбачені перерви на каву (15 хвилин) та на ланч (1 година)

Перший день

Взаємодія компанії з інвесторами. Розробка та реалізація стратегії фінансування бізнесу

Дмитро Леонов

  • Стратегія фінансування бізнесу: фактори, складові, розробка, реалізація
  • Структура капіталу компанії і вартість залучення капіталу на практиці
  • Боргове фінансування
  • Залучення капіталу фондів прямого інвестування: умови угоди, оцінка вартості, досвід

Взаємодія компанії з інвесторами. Розробка та реалізація стратегії фінансування бізнесу (продовження)

  • Переваги та недоліки публічності: висновки з досвіду українських компаній
  • Підготовка компанії до первинного розміщення акцій: вибір ринку, послідовність дій, витрати, типові помилки
  • Відносини з інвесторами та інформаційна політика

Роль та задачі Ради щодо оцінки результатів діяльності компанії

Сергій Гончаревич

  • Яку інформацію повинен надати топ-менеджмент Раді?
  • Яка корисна інформація може бути отримана з фінансової звітності?
  • Як виявити потенційні проблеми та ризики?
  • За якими показниками повинна оцінюватись результативність роботи менеджменту компанії?

Підходи до вирішення Наглядовою радою проблеми визначення системи оплати вищого керівництва компанії

Сергій Гончаревич

  • Світовий досвід узгодження інтересів акціонерів та менеджменту: як платять вищому керівництву у світі?
  • Переваги та недоліки різних підходів до оплати вищого керівництва
  • Які питання щодо системи оплати керівництва повинна поставити Рада?
 

Другий день

Оцінка ефективності роботи Ради

  • Ознаки неефективної Ради
  • Конфлікти в Раді, суперечки з питань корпоративного управління (приклади, аналіз головних причин та шляхи вирішення ситуацій)
  • Конфіденційна інформація в роботі Ради (розгляд прикладу Політики конфіденційності щодо конфлікту інтересів та угод із заінтересованістю)

Оцінка ефективності роботи Ради (продовження)

  • Формальні процедури оцінки ефективності роботи Ради в цілому та її окремих членів
  • Питання винагороди членам ради – міжнародний та український досвід
  • Відсторонення (припинення повноважень) директора (розгляд кейсів)

Реєстр корпоративних директорів ПАКУ – роль та завдання; умови включення; можливості для директорів

Зустріч з членами Ради Реєстру корпоративних директорів ПАКУ

«Круглий стіл» – питання та відповіді, загальне обговорення; підведення підсумків програми; вручення сертифікатів; обговорення можливостей подальшої співпраці

* Розклад є попереднім і може зазнати незначних змін щодо програми та/або складу спікерів

Олександр Окунєв - Голова Правління Професійної асоціації корпоративного управління. Відомий в Україні фахівець у галузі корпоративного права з багаторічним досвідом реалізації консалтингових проектів Міжнародної фінансової корпорації (International Finance Corporation, IFC), Міжнародного інституту бізнесу та Українського інституту корпоративного управління. Автор низки навчальних програм для професіоналів корпоративного управління України, Казахстану, Узбекистану, Таджикистану, Монголії. Член Консультаційно-експертної ради з питань корпоративного управління НКЦПФР. Співавтор першого в Україні посібника з питань корпоративного управління (1999), а також видання Британського Інституту директорів The Handbook of International Corporate Governance» (Лондон, 2005), автор і упорядник посібника «Корпоративне управління в приватних та сімейних компаніях» (Київ, 2012), автор понад 60 публікацій з корпоративного права та управління.

Дмитро Леонов - Ректор Українського інституту розвитку фондового ринку, професор кафедри фінансів Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Голова Ради Асоціації юристів фондового ринку, Голова Ради Української асоціації інвестиційного бізнесу. Проходив навчання на програмах Міжнародного фінансового менеджменту й бухгалтерського обліку (Віденський економічний університет), Корпоративного фінансового менеджменту при приватизації (Польський центр приватизації), Корпоративного управління при приватизації й реструктуризації (Інститут економічного розвитку Світового банку). Кандидат економічних наук, професо

 

Сергій Гончаревич – Засновник та керуючий партнер Capital Times. Керує напрямом «Корпоративні фінанси». Відповідає за розвиток компанії і Мінський офіс. Має 15 річний досвід роботи в інвестиційній сфері на ринках Росії, країн СНД і Східної Європи. Досвід роботи на фінансовому ринку України з 1998 року. Також експерт має досвід роботи на керівних посадах в банківській сфері. Провів ряд успішних угод в M & A (Україна, Білорусь) в наступних секторах: фінансовий, ритейл, медицина, телекомунікації. Сергій отримав ступінь Senior Executive MBA в Бізнес школі МІМ-Київ.

 

Дані про учасника

П.І.Б.
Посада

Контактні дані

Робочий телефон
Контактний телефон
E-mail
Повна назва компанії (організації)
Скорочена назва компанії (організації)
Поштова адреса компанії (організації)
Телефон організації з кодом міста
Контактна особа (ПІБ, посада, телефон)
Виставити рахунок? Так Ні
Вислати договір на навчання? Так Ні

Примітки

Якщо у Вас залишились питання, зателефонуйте  за номером 044 228 87 59  або напишіть на email: info@cgpa.com.ua з поміткою «запитання». Будемо раді Вам допомогти!