III Міжнародний форум корпоративних секретарів «Україна корпоративна: досягнення, виклики, плани»,м. Київ
03 червня 2016

У процесі вдосконалення практик корпоративного управління зростає і роль корпоративного секретаря. Саме від нього залежить координація роботи всіх органів управління корпорації, обмін інформацією між органами управління та акціонерами. Корпоративний секретар - це не технічна посада. Так у всьому світі називають посадову особу, відповідальну за організацію в компанії всієї роботи з корпоративного управління. 

В Україні корпоративні секретарі з'явилися вже досить давно, і їх діяльність є, мабуть, найбільш «міжнародною» серед всіх тем корпоративного управління, оскільки вона не зарегульована нормами національного законодавства, а вимоги до корпоративних секретарів формуються, швидше, на рівні «найкращої практики». Адже  чим вище рівень корпоративного секретаря, тим вище рівень корпоративного управління. Недарма у Великобританії корпоративного секретаря називають «рука за троном», за рівнем оплати ця позиція там входить до числа топ-10 в компанії. 

Тому Форум корпоративних секретарів - це головний майданчик для обговорення нормативних новацій, кращої практики, передового досвіду зарубіжних колег у сфері корпоративного права та управління. 

Цілі форуму:

  • Надихнути учасників, показати значимість роботи корпоративного секретаря
  • Озброїти корпоративних секретарів новими знаннями і технологіями, поділитися передовим досвідом
  • Об’єднати професійне співтовариство в сфері корпоративного управління

Питання до обговорення:

Сесія I. Корпоративна реформа в Україні: йде чи ні?

Передбачається участь вищого керівництва профільних відомств (Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України (НКЦПФР) та Фонду державного майна України (ФДМУ), яким буде запропоновано в тезовому порядку висвітлити, що зроблено в процесі реалізації реформи і що планується зробити найближчим часом. Після цього всі бажаючі зможуть поставити доповідачам свої питання, виступити з репліками - коментарями. Ми очікуємо живу і цікаву дискусію.

Сесія II. Незалежний директор - професія майбутнього в Україні

Тема незалежних директорів сьогодні у всіх на слуху. Є вже досить багато прикладів обрання на цю посаду. Але можна з повною впевненістю сказати, що людей, які вважають цю діяльність своєю професією, в Україні сьогодні одиниці. Ми обговоримо вимоги до кандидатури, роль у компанії, зони відповідальності та показники ефективності роботи незалежного директора. Поговоримо про те, хто, де та як шукає кандидатів на посади незалежних директорів. Доповідачами виступлять незалежні директори українських і зарубіжних компаній, фахівці та консультанти з різних країн.

Сесія III. Новели корпоративного права: складніше - значить краще?

Щорічно нам є про що поговорити у правовому полі. Це й не дивно, корпоративне законодавство України бурхливо розвивається. Але ось чи стає регулювання корпоративних відносин більш досконалим - завжди дискусійне питання. Серед питань для обговорення  є наступні:

Значні правочини та правочини із заінтересованістю: як організувати роботу в компанії з виконання вимог закону?

• Акціонерний договір в Україні - міф чи реальність?

• Чи варто побоюватися похідного позову?

• Правовий інститут відповідальності посадових осіб господарських товариств: чи все необхідне зроблено?

У дискусії візьмуть участь партнери провідних українських і зарубіжних юридичних компаній, а також юристи найбільших українських АТ, вчені, консультанти.

Сесія IV. Кращі практики роботи служби корпоративного секретаря

У цій сесії ми традиційно надаємо слово корпоративним секретарям - визнаним авторитетам у професійному співтоваристві, номінантам конкурсу «Корпоративний секретар року», закордонним гостям. Предметом обговорення будуть проблематика оцінки рівня корпоративного управління в компаніях; міжнародний досвід роботи корпоративного секретаря та особливості його застосування в українських компаніях, а також практичні аспекти діяльності корпоративного секретаря (проблеми та шляхи їх вирішення).

До участі запрошуються:

  • Керівники (особи, які працюють в правліннях, наглядових радах та ревізійних комісіях акціонерних товариств), а також кандидати на зазначені посади;
  • Юристи, практикуючі в сфері корпоративного права;
  • Корпоративні секретарі АТ та особи, які виконують їх функції;
  • Фахівці консультаційних та аудиторських фірм, що працюють у сфері корпоративного управління, або планують розпочати таку роботу;
  • Акціонери (у тому числі посадові особи банків, інвестиційних компаній, інших учасників фондового ринку).

 

У рамках Форуму вже традиційно відбудеться церемонія нагородження переможців конкурсу «Корпоративний секретар року».

Вартість участі: 2980 грн. (при реєстрації та оплаті до 20 травня – 2480 грн.)

З питаннями Ви можете звернутись до Ірини Біляченко, Майї Шокало за тел. +380 44 22-88-759, 278-12-52 або e-mail: info@cgpa.com.ua.

Як проходив Міжнародний форум корпоративних секретарів «Корпоративне управління. Довіра. Інвестиції» можна познайомитись тут.

Організатори: Професійна асоціація корпоративного управління (ПАКУ), Міжнародна фінансова корпорація (IFC).

Офіційний юридичний партнер: Міжнародна юридична фірма Baker & McKenzie. Партнери: компанія «ЕМКОН», ТОВ «ДМ». Аналітичний партнер: рейтингове агентство «IBI-Raiting». Спонсори нагородження: ICSA Software International та BoardPad.

Офіційний  event-провайдер: компанія Event Envoy.

За підтримки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Фонду державного майна України, Української асоціації інвестиційного бізнесу, ПАРД&АФП, Асоціації адвокатів України, Асоціації професіоналів корпоративної безпеки України, Асоціації українського бізнесу в Польщі.

Генеральний медіа партнер: «Ліга:Закон». Ексклюзивний медіа партнер: газета «Бізнес». Юридичний медіа партнер: Юридична газета. Медіа партнери: StockWorld.com.ua, TopEvents, InVenture

Місце проведення: Київ, вул. Ш. Руставелі, 16а, Клуб «Bel etage».

Учасниками Форуму стали представники таких державних органів, асоціацій, компаный і ЗМІ:

Фонд державного майна України
Міністерство фінансів України
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
 
Асоціація українського бізнесу в Польщі
Варшавська фондова біржа
Міжнародна фінансова корпорація (IFC)
ПАРД
Професійна асоціація корпоративного управління
Українська Асоціація Інвестиційного Бізнесу (УАІБ)
 
Arzinger
Eterna Law (AstapovLawyers)
Event Envoy
EVERLEGAL
ICSA Software International
Investor Relations Agency
Philips Lighting
Skyline Energy Development LLC
UAngel
Адвокатське об'єднання "Павленко і Партнери"
АТ "Спенсер і Кауфманн"
Варшавська фондова біржа
Група компаній ІМК (Індустріальна молочна компанія)
КБ "ФІНАНСОВА ПАРТНЕР", ПАТ
КМ Core
Консалтингова компанія "УКРАЇНСЬКА ДІЛОВА ЕКСПЕРТИЗА", ТОВ
Корпорація "Індустріальний Союз Донбасу"
Міжнародна юридична фірма Baker & McKenzie
Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України"
Національний депозитарій України, ПАТ
НДПІ "Механобрчермет", ПАТ
Рейтингове агентство "IBI-Rating"
СіЕмЕс камарон МакКенна ЕлЕлСі
Стахановський експеріметальний механічний завод, ПАТ
Судноплавна компанія "Укррічфлот", ПАТ
Укрзалізниця, ПАТ
Фармак
Юридична фірма Sayenko Kharenko
 
InVenture
Newsplot
Topevents Media
Газета "Урядовий кур'єр"
Газета "Цінні папери України"
УНІАН
Юридична газета
ЮРИСТ & ЗАКОН

9.00-9.30

Реєстрація, welcome coffee

9.30-9.50

Відкриття Форуму

Руфат Алімарданов, голова регіонального представництва
Міжнародної фінансової корпорації (IFC) в Україні і Білорусі
Олександр Окунєв, голова правління ПАКУ

9.50-11.20

Сесія І. Корпоративна реформа в Україні: триває чи ні?

Модератор Форуму - Олександр Окунєв, Голова правління Професійної асоціації корпоративного управління (ПАКУ)

  • Корпоративна реформа в Україні: що зроблено і що має бути зроблено
  • Тимур Хромаєв, голова Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України (НКЦПФР)
  • Дмитро Парфененко, перший заступник голови Фонду державного майна України
  • Ольга Магалецька, радник першого заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України
  • SOE Reload або коли корпоративне управління держпідприємств буде відповідати Принципам ОЕСР і best practices
  • Оляна Гордієнко, Партнер київського офісу міжнародної юридичної фірми Baker & McKenzie

11.20-11.40

Coffee break

11.40-13.10

Сесія II. Незалежний директор - професія майбутнього в Україні

  • Незалежні директора: їх роль; проблеми і труднощі, з якими стикаються незалежні директори в своїй роботі; вигоди, які отримує компанія з незалежними директорами в раді
  • Ерік Вермулен, керівник служби корпоративного управління і віце-президент з юридичних питань компанії Philips Lighting (Нідерланди)
  • Діяльність незалежних директорів: практика впровадження інновацій в Україні
  • Олександр Окунєв, голова правління ПАКУ
  • Сьогодні і завтра правового регулювання діяльності незалежних директорів
  • Максим Лібанов, директор департаменту НКЦПФР

13.10-14.10

Перерва на обід

14.10-15.40

Сесія ІІІ. Новели корпоративного права: складніше - значить краще?

  • Doing Business in Ukraine: проблеми реалізації новел корпоративного законодавства України (закон №289)
  • Олексій Поволоцький, керівник Департаменту з корпоративного управління/корпоративний секретар холдингової компанії Групи ДТЕК
  • Чи варто боятися похідного позову?
  • Сергій Смірнов, радник юридичної фірми «Саєнко Харенко»
  • Представник акціонера в наглядовій Раді: підхід ДТЕК
  • Євген Круть, менеджер департаменту з корпоративного управління ДТЕК

15.40-16.00

Coffee break

16.00-17.30

Сесія IV. Кращі практики роботи служби корпоративного секретаря

  • Комунікативні навички корпоративного секретаря: практичні рекомендації з побудови ефективних ділових комунікацій
  • Жардем Курмангазієв, керівник Секретаріату Ради директорів АТ «Самрук-Казина» (Казахстан)
  • Підвищення ефективності корпоративного секретаря з використанням передових IT рішень. Адміністрування компаній в холдингу з використанням рішення Blueprint і організація засідань ради директорів, правління та інших колегіальних органів управління за допомогою впровадження технології BoardPad.
  • Микита Коломнін, «ATC Solutions» (Великобританія)
  • Проблематика оцінки рівня корпоративного управління компаній.
  • Ігор Андрусик, директор IBI-Rating
  • Навчання корпоративних секретарів в Великобританії
  • Кріс Гленні, комерційний директор Інституту дипломованих секретарів та адміністраторів (ICSA) (Великобританія)

17.30-18.20

Конкурс «Корпоративний секретар 2015 року»: підведення підсумків; урочиста церемонія нагородження переможця, лауреатів і номінантів Конкурсу

18.20-21.00

КОКТЕЙЛЬ + ВЕЧІРКА-СЮРПРИЗ — СВЯТКУВАННЯ ДНЯ КОРПОРАТИВНОГО СЕКРЕТАРЯ!

Руфат Алімарданов

Голова регіонального представництва Міжнародної фінансової корпорації (IFC) в Україні і Білорусі.

IFC, член Групи Світового банку, є найбільшим глобальним інститутом розвитку, що фокусує свою діяльність в приватному секторі.
Руфат має великий досвід роботи на ринку інвестицій. Раніше в його сферу відповідальності входив розвиток нового бізнесу IFC в промисловому секторі і сфері послуг в регіоні Східної Європи. Під його керівництвом IFC інвестувала понад $ 2 млрд в цей сектор в країнах Східної Європи. Почавши свою роботу в IFC в 1997 році, він займав різні посади в інвестиційному підрозділі корпорації, працюючи над проектами в гірничо-металургійній, харчовій промисловості, а також у фінансовому секторі на Балканах, в Південній Європі, Мексиці, Росії та Туреччини. До приходу в IFC, Руфат працював в телекомунікаційній галузі, а також в банківському секторі. Пан Алімарданов входив до складу ради директорів спільноти CFA в Росії. Також він входить до ради директорів декількох фондів прямих інвестицій, що працюють в Росії і країнах СНД.

Олександр Окунєв

Голова Правління Професійної асоціації корпоративного управління (офіційного партнера консультативних програм  IFC у галузі корпоративного управління).  

Засновник і беззмінний директор Центру розвитку корпоративного управління МІБ , відомий в Україні фахівець у галузі корпоративного права з багаторічним досвідом реалізації консалтингових проектів у Міжнародної фінансової корпорації (International Finance Corporation, IFC), Міжнародному інституті бізнесу та Українського інституту корпоративного управління . Автор низки навчальних програм для професіоналів корпоративного управління України, Казахстану, Узбекистану, Таджикистану, Монголії. Серед клієнтів - ФДМУ, НКЦПФР, компанії Укрзалізниця, Метінвест, СМАРТ- холдинг, ДТЕК, Логос, Хамкорбанк , Казмунайгаз -РД , Українська універсальна біржа і багато інших. Член Консультаційно-експертної ради з питань корпоративного управління НКЦПФР . Співавтор першого в Україні посібника з питань корпоративного управління ( 1999) , видання Британського Інституту директорів  The Handbook of International Corporate Governanc » (Лондон, 2005) , автор понад 60 публікацій з корпоративного права та управління, автор і упорядник посібника «Корпоративне управління в приватних та сімейних компаніях» (Київ,  2012).

Тимур Хромаєв

Голова НКЦПФР 
Голова Комітету з питань стратегії розвитку та економічного аналізу фондового ринку

Тимур Хромаєв як Голова НКЦПФР очолює систему Комісії та здійснює комплексне керування її діяльністю, в тому числі координує роботу членів Комісії, скликає і проводить засідання регулятора, здійснює керівництво діяльністю територіальних органів НКЦПФР, у встановленому законодавством порядку вирішує кадрові питання, здійснює представницькі функції щодо діяльності регулятора. Також до компетенції очільника регулятора входить стратегічне планування розвитку фондового ринку, координація та планування законопроектної та регуляторної роботи НКЦПФР, впровадження Міжнародних стандартів фінансової звітності, координація науково-дослідних та освітніх програм фондового ринку, підвищення фінансової грамотності населення тощо. Пан Хромаєв розпочав свою кар’єру в 1997 році в структурі Міністерства фінансів України, пройшовши шлях з провідного економіста відділу стратегії управління зовнішнім боргом Управління зовнішнього боргу до начальника Управління ринків капіталу Департаменту державного боргу. У 2001 році став заступником Голови правління в ЗАТ «Комерційний банк НРБ-Україна», а з 2002 року в ЗАТ «ТАС-Інвестбанк». У лютому 2003 року Тимур Хромаєв заснував інвестиційну компанію «АРТА», яка є одним з лідерів серед українських інвестиційних компаній, а з 2013 року займав посаду виконавчого директора GASE Energy, Inc.

Освіта:
Тимур Хромаєв здобув першу економічну освіту в Union College, штат Нью-Йорк, США (1997 рік). Згодом з 2008 по 2010 роки він продовжив навчання у Київському університеті імені Тараса Шевченка, Інституті міжнародних відносин на факультеті міжнародного права, отримавши ступінь магістра. 

Дмитро Парфененко

Перший заступник голови Фонду державного майна України

Народився 22 травня 1964 року в м.Києві. У 1986 році закінчив Київський державний університет ім. Т. Г. Шевченка, механік; в 2004 році закінчив Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, юрист. Кандидат фізико-математичних наук, заслужений економіст України. Нагороджений медаллю «За працю і звитягу».
Трудова діяльність
1981 - 1986 студент Київського державного університету ім. Т. Г. Шевченка.
1986 - 1995 аспірант, асистент кафедри, доцент Київського державного університету ім. Т. Г. Шевченка.
1995 - 2000 помічник заступника Голови Фонду державного майна України, помічник Голови Фонду державного майна України, директор Департаменту Фонду державного майна України.
2000 - 2010 заступник Голови Фонду державного майна України.
2011 - 2012 начальник Головного управління комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міськради (Київської міської держадміністрації).
2012 - 2014 директор Департаменту комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міськради (Київської міської держадміністрації).
з 6 червня 2014 року перший заступник Голови Фонду державного майна України.
з 20 червня 2014 року по 25 травня 2015 року виконував обов'язки Голови Фонду державного майна України.

Ольга Магалецька

Радник першого заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України

Має 12 років досвіду роботи в банківській сфері. Займала керівні посади в «Сітібанк», «РайффайзенБанк АВАЛЬ», «УніКредитБанк». Працювала при Національній раді реформ менеджером Проектного офісу по залученню інвестицій. Має досвід курирування проектів в різних корпоративних напрямках, а так само досвід управління великими командами, що складаються з: IT-розробників і ІТ аналітиків, юристів, бухгалтерів та інших співробітників.
У сфері компетенцій Ольги - комплексні проекти з організаційних і процесних змін в корпоративних структурах, проекти впровадження програмного забезпечення, що повністю міняють управлінські процеси в операційних підрозділах.
Ольга отримала ступінь Executive MBA в Києво-Могилянській Бізнес Школі, диплом спеціаліста з менеджменту організацій в НаУКМА. відвідувала лекції в University of Chicago (Booth School of Business), 2008-2009. Ольга Магалецька - сертифікований проектний менеджер (РМР).

Оляна Гордієнко

Партнер київського офісу міжнародної юридичної фірми Baker & McKenzie.

Понад 14 років Оляна Гордієнко консультує українських та міжнародних клієнтів з питань корпоративного права та злиттів і поглинань в Україні і за кордоном.Істотна частина її роботи стосується міжнародних угод, а також угод у сфері прямого приватного інвестування.Оляна також спеціалізується на спільних підприємствах і реорганізаціях, і надає якісні юридичні консультації провідним українським компаніям щодо загальних корпоративних питань. Останнім часом пані Гордієнко консультує державні органи влади з питань реформування системи управління державного сектора економіки

Ерік Вермулен

Професор комерційного і фінансового права Тілбургського універститету (м Тілбург, Голландія) і Центру економіки та права при Тілбургському університеті.

Керівник служби корпоративного управління і віце-президент з юридичних питань компанії Philips Lighting.Експерт з питань корпоративного управління, корпоративного права, створення і фінансування нових підприємств, міжнародних спільних підприємств, приватно-державних партнерств, а також корпоративних злиттів і поглинань.Радник і консультант міжнародних організацій, таких як Європейська комісія, Організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР), Світовий банк, Міжнародна фінансова корпорація, Організація фінансового розвитку Голландії, Комісія ООН з міжнародного торгового права (ЮНСІТРАЛ).Автор книг і численних публікацій з питань корпоративного управління

Максим Лібанов

Директор департаменту стратегії розвитку фондового ринку Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку 

К.ю.н., спеціаліст з корпоративного управління, цінних паперів, депозитарної системи, інвестиційних та пенсійних фондів. Досвід роботи - 15 років.
Закінчив Київський національний університет ім. Т.Шевченка, магістр права; Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, магістр з фінансів.
Пройшов шлях від провідного спеціаліста відділу розвитку законодавства на ринку цінних паперів до директора департаменту аналізу, стратегії та розвитку законодавства НКЦПФР

Олексій Поволоцький

Керівник Департаменту з корпоративного управління/корпоративний секретар холдингової компанії Групи ДТЕК. Член Професійної асоціації корпоративного управління і Асоціації правників України.

У 1996 році закінчив юридичний факультет Університету внутрішніх справ, м. Харьков, Україна, адвокат. У 2000 році отримав ступінь магістра, Центр ім. Лорда Скармана, Лестерський університет, Великобританія. Має більше ніж 20 років досвіду професійної діяльності. До ДТЕК в основному працював в мультинаціональній юридичній фірмі Squire, Sanders and Dempsey L.L.P., Київ, Україна, юристом, і в Національному університеті внутрішніх справ, м. Харьков, Україна, викладачем і начальником відділу міжнародних зв'язків. Відповідає за забезпечення корпоративного управління компаній Групи ДТЕК: понад 60 підприємств в Україні, Нідерландах, Великобританії, Швейцарії, Кіпрі, Угорщині та Росії.

Сергій Смірнов

Радник юридичної фірми «Саєнко Харенко»

Має більш ніж 13-річний досвід юридичної практики і спеціалізується на супроводженні складних судових процесів у різних категоріях справ всіх судових інстанцій України. Він має успішний досвід комплексного супроводу клієнтів на всіх етапах врегулювання спорів, в тому числі на досудовій та післясудовій стадіях проекту.  Сергій також представляє інтереси клієнтів з питань реструктуризації заборгованості, захисту в корпоративних спорах, а також в спорах з державними органами. Крім того, пан Смирнов здійснює консультування підприємств в різноманітних галузях, включаючи агропромисловий сектор, банківську сферу, будівництво, нерухомість, страхування та ін. Його унікальний досвід у вирішенні найскладніших справ при наявності сторін з різних юрисдикцій дозволяє фірмі успішно супроводжувати складні судові, адміністративні та інші суперечки, надаючи клієнтам максимально ефективні індивідуальні рішення по кожному з проектів. 
Освіта:

  • Магістр права, Національна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого
  • MBA, Міжнародний інститут менеджменту

Євген Круть

Менеджер департаменту з корпоративного управління ДТЕК

Отримав диплом магістра правознавства в Донецькому Національному Університеті. Має 9 річний досвід роботи в сфері корпоративного управління. З середини 2012 року працює в ДТЕК, де відповідає за побудову і функціонування системи корпоративного управління українських компаній групи і за комплексну автоматизацію корпоративного управління в ДТЕК. До ДТЕК працював в групі «ДОНЕЦЬКСТАЛЬ», де відповідав за правовий супровід M & A проектів, організацію корпоративного управління компаній групи і правовий супровід угод по залученню фінансування.
У 2015 році став лауреатом конкурсу «Корпоративний секретар року».  Активний учасник форумів і конференцій під егідою Професійної асоціації корпоративного управління і Асоціації правників України. Член Правового комітету ПАКУ.

Курмангазієв Жардем Есламгаліевіч

Заступник Корпоративного секретаря-керівник Секретаріату Ради директорів АТ «Самрук-Казина».

Закінчив Нафтовий факультет Казахського Національного Технічного Університету, м.Алмати. Додатково закінчив і отримав сертифікати, в тому числі від: Лондонської школи економіки і політичних наук (м.Лондон); Японського Агентства з міжнародного співробітництва JICA та Корейського Агентства з міжнародного співробітництва KOICA (м Токіо і Сеул); Національного Банку Республіки Казахстан (м.Алмати); Академії державної служби Республіки Казахстан (м.Астана).З червня 1992 по березень 2002 року працював в комерційних і міських структурах міст Алмати і Астани, далі працював в Адміністрації Президента Республіки Казахстан на різних посадах, з березня 2008 року - Корпоративний секретар АТ «Фонд сталого розвитку« Қазина». З жовтня 2008 року по теперішній час Заступник Корпоративного секретаря - Керівник Служби Корпоративного секретаря АТ «Фонд національного добробуту« Самрук-Қазина». З 14 вересня 2011 рішенням Ради директорів обрано омбудсменом АТ «Самрук-Казина».
Член Казахстанської Асоціації Незалежних Директорів. Переможець Конкурсу «Корпоративний секретар Казахстану - 2008». Голова Ради корпоративних секретарів групи компаній АТ «Фонд національного добробуту« Самрук-Қазина»

Микита Коломнін

Консультант компанії «ICSA Software International» (Великобританія)

Микита Коломнін здобув освіту в Московському державному університеті на факультеті Державного Управління та в Університеті Лондона за спеціальностями Фінанси і Бізнес Адміністрування. Микита працював компанії PwC в команді, яка займається консалтингом з питань винагород директорів, і в компанії ATC Solutions на посаді менеджера в бізнесі. В даний час працює в компанії ICSA Software International і очолює команду з просування продуктів BoardPad і Blueprint на ринки Росії та СНД.

 

Ігор Андрусик

Директор Рейтингового агентства ІВІ-Rating

Ігор Андрусик має більш ніж 10 років досвіду роботи в сфері кредитно-рейтингової оцінки емітентів цінних паперів і боргових зобов'язань. Очолював напрямки кредитно-рейтингової оцінки підприємств реального сектора і стратегічного розвитку ІВІ-Rating. На посаді Директора Рейтингового агентства ІВІ-Rating було реалізовано злиття рейтингових агентств IBI-Rating та УКРА на базі IBI-Rating, внаслідок чого IBI-Rating стало найбільшим рейтинговим агентством України з ринковою часткою 50%. У період 2015-2016 рр. при його участі було реалізовано ряд проектів в сфері оцінки корпоративного управління (оцінка корпоративного управління банків і компаній реального сектора) за підтримки ПАКУ. Також налагоджені партнерські взаємини з міжнародними організаціями NEFCO та Trade Club, які використовують аналітичні матеріали в муніципальній сфері для супроводу своїх проектів в Україні. Своїм основним завданням вважає сприяння розвитку фінансового і фондового ринків України.

Кріс Гленні

Комерційний директор Інституту дипломованих секретарів та адміністраторів - the Institute of Chartered Secretaries and Administrators (ICSA).

Він відповідає за такі напрямки роботи ICSA як сертифікація, членство, конференції, тренінги та видавничі питання, а також за розвиток і безперебійну роботу всіх служб, що надають послуги членам і студентам. Кріс отримав ступінь МВА в Мідлсекському університеті (Лондон) і має керівний досвід роботи в академічних і освітніх видавництвах, таких як Prentice Hall, Palgrave Macmillan і Granada Learning.

Організатори

Професійна асоціація корпоративного управління (ПАКУ) заснована в 2009 році та є провідним експертним співтовариством, центром генерації реформ у сфері корпоративного управління в Україні. Міссією ПАКУ є допомога українському бізнесу стати більш прибутковим, стійким і надійним, шляхом розвитку системи корпоративного управління. Наші цінності: професіоналізм, відкритість, довіра, аполітичність.Сайт - www.cgpa.com.ua.

 

IFC, член Групи Світового банку, є найбільшим глобальним інститутом розвитку, що зосереджує свою діяльність виключно в приватному секторі. Працюючи із понад 2000 підприємств у різних країнах світу, ми використовуємо наш капітал, експертні знання і вплив, щоб створити можливості для економічного зростання там, де вони потрібні найбільше. У 2015 фінансовому році обсяг наших довгострокових інвестицій у країнах, що розвиваються, зріс до близько 18 мільярдів доларів США, допомагаючи приватному сектору відіграти значущу роль у глобальній боротьбі з крайньою бідністю та ширшому долученні людей до спільного добробуту.. Сайт - www.ifc.org

Офиційний юридичний партнер

Міжнародна юридична фірма Baker & McKenzie надає юридичні консультації найбільш динамічним і успішним компаніям в світі починаючи з 1949 року. Наша мережа складається з більш ніж 12 тисяч юристів та інших фахівців, що працюють в 77 офісах в 47 країнах світу. Baker & McKenzie була однією з перших іноземних юридичних фірм, які відкрили офіс в Україні в 1992 році. Київський офіс Baker & McKenzie пропонує повний спектр юридичних послуг і бізнес-рішень. Сьогодні в юридичний штат офісу входить більше 50 юристів, включаючи 10 партнерів. Основні практики: антимонопольне право, банківське і фінансове право, корпоративне право, в тому числі законодавство в сфері злиттів і поглинань, комплаєнс, вирішення спорів, трудове право, страхування, інтелектуальна власність, міжнародне та комерційне право, інформаційні технології та телекомунікації, великі проекти і проектне фінансування, нерухомість, земельні відносини і будівництво, податкове і митне законодавство, приватні інвестиції і венчурний капітал, фармацевтичне право. Сайт : www.bakermckenzie.com​

Партнери

Компанія «Емкон» спеціалізується на наданні послуг з питань корпоративного управління, а саме: розкриття інформації, організації та скликання загальних зборів акціонерів, супровід інших корпоративних подій, а також впровадження різноманітних сервісів у цій сфері - навчання, програмне забезпечення, сервіси у мережі Інтернет тощо. Сайт - www.emcon.ua.

ТОВ «ДМ»

Каталог послуг: оцінка стану корпоративного управління в Товаристві, рекомендації; розробка нових, аналіз існуючих (переробка вже існуючих) статутних документів, положень про правління, наглядову раду, ревізійну комісію, корпоративного секретаря, комітетах, внутрішніх кодексів корпоративного управління і т.д .; супровід проведення (складання відповідних документів) загальних зборів акціонерів (учасників), засідань правлінь, наглядових рад; допомога в судах (господарські та цивільні спори), складання позовних заяв, клопотань, представництво в судах; допомога в реєстрації ТОВ, СПД.

Аналітичний партнер

IBI-Rating - рейтингове агентство, учасник ринку цінних паперів України. Агентство внесено Національною комміссією з цінних паперів та фондового ринку до реєстру рейтингових агентств, уповноважених на проведення рейтингової оцінки. На сьогоднішній день IBI-Rating є лідером ринку рейтингових послуг, будучи компанією, яка найбільш динамічно розвивається. Агентством присвоєно та підтримується близько 200 рейтингів. Клієнти агентства представлені у всіх секторах економіки: корпоративному, фінансовому та муніципальному. Сайт: ibi.com.ua

Спонсор нагородження

ICSA Software International

З 1985 року наші рішення використовуються у всьому світі фахівцями в області корпоративного управління і відповідності нормативним вимогам. Сьогодні ці рішення стали галузевим стандартом; їх вибирають компанії великого і малого бізнесу, їм довіряють тисячі користувачів більш ніж з 140 країн світу.
ICSA Software International - дочірня компанія Інституту дипломованих секретарів та адміністраторів (ICSA), що є світовим лідером в області корпоративного управління і професійним органом корпоративних секретарів. Саме тому ми знаємо глобальне нормативне середовище, практику виконання нормативних вимог і потреби фахівців в галузі управління краще за інших постачальників програмного забезпечення. Понад 3000 провідних світових організацій використовують наше рішення Blueprint OneWorld - краще програмне забезпечення для корпоративного управління, управління ризиками та відповідності нормативним вимогам.

ICSA Boardroom Apps Limited (IBAL) є компанією-розробником ПО при Інституті дипломованих секретарів та адміністраторів (ICSA) і сестринською компанією для ICSA Software International Limited. Ми забезпечуємо можливість безпечного проведення засідань та спільної роботи з документами завдяки інноваційній комбінації управлінського досвіду і розробки нових, зручних для користувачів технологій.

Event-провайдер

Компанія Event Envoy є спеціалізованим агентством з організації та проведення заходів різного масштабу. Багаторічний досвід команди в поєднанні з інноваційним підходом, безперервним вдосконаленням методик і технології підготовки заходів - три кити, на яких базується наша робота. сайт- www.eventenvoy.com.ua

За підтримки

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦБФР) - національний регулятор фондового ринку, діяльність якого спрямована на всебічне стимулювання розвитку українського ринку цінних паперів як одного з найважливіших сегментів вітчизняної економіки. Серед основних завдань Комісії - забезпечення реалізації єдиної державної політики з цінних паперів та функціонування фондового ринку в Україні, здійснення правового регулювання відносин, що виникають на ринку цінних паперів, запобігання зловживань і порушень на фондовому ринку, захист інтересів інвесторів - громадян України, компаній, держави, а також розвиток економіки шляхом стимулювання залучення інвестицій за допомогою інструментів фондового ринку. Сайт НКЦПФР - www.nssmc.gov.ua.

Фонд державного майна України (ФДМУ) віднесений до центральних органів виконавчої влади зі спеціальним статусом. Серед основних завдань Фонду - реалізація державної політики у сфері приватизації; управління об'єктами державної власності, зокрема, корпоративними правами держави у статутних капіталах господарських товариств у процесі приватизації, товариств, утворених в процесі перетворення (у тому числі шляхом корпоратизації) державних підприємств, що належать до сфери його управління, а також товариств, утворених за участю Фонду ; захист майнових прав державних підприємств, установ і організацій, а також корпоративних прав держави на території України та за її межами, сприяння процесу демонополізації економіки і створенню умов для конкуренції виробників, співробітництво з міжнародними організаціями у сферах своєї діяльності. Сайт - www.spfu.gov.ua.

Професійна асоціація учасників ринків капіталу та деривативів (ПАРД) – професійне об’єднання на фондовому ринку України. Асоціація, заснована 1996 року, представляє інтереси всіх вітчизняних депозитарних установ та торговців цінними паперами. У 2013 році ПАРД вкотре підтвердила статус саморегулівної організації (СРО) за видом професійної діяльності - депозитарна діяльність, а на початку 2015 року отримала додатково статус СРО з торгівлі цінними паперами. Сайт: www.pard.ua

Українська Асоціація Інвестиційного Бізнесу - добровільна, недержавна, некомерційна організація, заснована на засадах саморегулювання, рівноправності, вільного волевиявлення і спільності інтересів своїх членів. УАІБ заснована у квітні 1995 року і є однією з найстарших професійних організацій учасників фондового ринку. Це єдина в Україні саморегулівна недержавна організація, яка об’єднує компанії з управління активами інституційних інвесторів. 
Завдання Асоціації - забезпечувати високий професійний рівень та відповідальність своїх членів перед суспільством, формувати сприятливий законодавчий та комунікаційний простір для розвитку і зміцнення інвестиційного бізнесу.
Основна діяльність Асоціації зосереджена на розвитку в Україні цивілізованого ринку управління активами інституційних інвесторів, інформуванні суспільства про його можливості та механізми, а також на створенні атмосфери довіри між учасниками спільного інвестування та недержавного пенсійного забезпечення. 
УАІБ об’єднує 308 компаній з управління активами (КУА), які  управляють активами 1174 інвестиційних фондів (ІСІ), 71 недержавного пенсійного фонду (НПФ) та 5 страхових компаній (СК).  Сайт: www.uaib.com.ua

Всеукраїнська громадська організація «Асоціація адвокатів України» (ААУ) є всеукраїнською громадською неприбутковою організацією, яка створена на основі професійної належності та об'єднує адвокатів для сприяння розвитку та зміцненню інституту адвокатури в Україні, підвищення рівня правової допомоги, наданої адвокатами, підвищення ролі та авторитету адвокатури в суспільстві і задоволення та захисту прав і законних інтересів членів Асоціації. Сайт - www.uaa.org.ua.

Асоціація українського бізнесу в Польщі – це громадська організація, що об’єднує інтереси провідних українських інвесторів, які ведуть бізнес в Польщі, з метою створення умов для стабільного розвитку бізнесу та стимулювання закріплення українських виробників на європейському ринку через юрисдикцію Польщі.

Асоціація «Українські фондові торговці» (Асоціація "УФТ", АУФТ) була створена 12 березня 2009 року шляхом об'єднання трьох саморегулівних організацій професійних учасників фондового ринку. Свідоцтво НКЦПФР про реєстрацію АУФТ як саморегулівної організації за видом професійної  діяльності – діяльність з торгівлі цінними паперами №3 від 22.05.2012 року. Свідоцтво НКЦПФР про реєстрацію АУФТ як саморегулівної організації за видом професійної  діяльності –  депозитарна діяльність №11 від 26.12.2014 року. 
Членами Асоціації "УФТ" є 365 компаній. Головне завдання Асоціації "УФТ"- захист інтересів всіх учасників організації шляхом нормативних ініціатив, метою яких є забезпечення стабільного розвитку та модернізації фондового ринку України. 
ГО «Асоціація професіоналів корпоративної безпеки України» є некомерційною і неурядовою організацією, основні напрямки її діяльності - сприяння підвищенню ефективності функціонування галузі безпеки бізнесу, вжиття заходів щодо організації діяльності на постійній і тимчасовій основі колективів фахівців та експертів з метою дослідження проблем корпоративної безпеки, сприяння розвитку технологій інформаційної безпеки, запобігання шахрайства, а також сприяння підвищенню рівня інвестиційної привабливості українського бізнесу через удосконалення корпоративних відносин.

Генеральний медіа партнер

ЛІГА:ЗАКОН – інноваційна українська компанія, яка 25 років надає якісну правову підтримку бізнесу та суспільству. Найбільший в країні розробник інформаційно-правових сервісів. Головна місія компанії – працювати заради підтримки та розвитку бізнесу в Україні. ЛІГА:ЗАКОН натхненна бажанням допомогти бізнесу максимально реалізувати свій підприємницький потенціал в постійно мінливих умовах зовнішнього середовища. Цього року компанія презентувала революційну розробку – нову хмарну Платформу для бізнесу LIGA:ZAKON.

Ексклюзивний медіа партнер

Газета БІЗНЕС - культова газета з 22-річною історією, яка фактично є літописом українського підприємництва, становлення вітчизняної бізнес-еліти. БІЗНЕС - діловий, аналітичний тижневик, що дозволяє задовольнити найширші запити читачів. Кожен, кому не байдужі політико-економічні події і проблеми бізнес-середовища, у кого щодня виникають питання, пов'язані з веденням власного бізнесу, може знайти на сторінках видання інформацію для себе. Газета БІЗНЕС готова стати головним інформаційним майданчиком для обговорення та контролю реалізації економічних реформ в Україні.

Юридичний медіа партнер

Юридична газета – фахове юридичне видання. Щотижнева газета для юристів та про юристів. Читачами та передплатниками газети є більшість юридичних компаній та юристів-правників України. Редакція співпрацює майже з усіма юридичними компаніями на ринку України. Активно залучає до написання матеріалів корпоративних юристів, представників бізнесу, суддів, адвокатів та інших представників юридичної громадськості.

Медіа партнер

StockWorld.com.ua - головний портал про фондовий ринок України. StockWorld - українське інтернет-ЗМІ, присвячене фондовому ринку, ринку цінних паперів та інвестицій. Це новини, аналітика і статистика, котирування і інформація про емітентів, журналістські розслідування та навчальні матеріали та багато іншого.

InVenture Media Group - перше і найбільше медіа видання України, присвячене ринку прямих інвестицій і венчурного капіталу. Це унікальний інформаційний ресурс як для учасників фінансово-інвестиційного ринку, так і представників реального сектору економіки. До складу медіа групи входять: Інвестиційний портал «InVenture» - найбільший інформаційний інтернет ресурс інвестиційної тематики в Україні; Інвестиційний дайджест InVenture - електронний журнал, який представляє щомісячний огляд подій в області прямих інвестицій і венчурного капіталу; Інвестиційне співтовариство InVenture - найбільше співтовариство представників інвестиційно-фінансового ринку України та країн СНД в соціальних медіа
TOPEVENTS Ukraine - це інструмент для виходу на цільову аудиторію через ділові заходи. Інформаційний портал TOPEVENTS надає інформацію про провідні події в Україні з різних професійних сфер. З 2014 року компанія співпрацює з більш ніж 600 організаторами. За 2015 рік для клієнтів порталу було висвітлено понад 8000 ділових заходів.

Медіа-партнер

StockWorld.com.ua - головний портал про фондовий ринок України. StockWorld - українське інтернет-ЗМІ, присвячене фондовому ринку, ринку цінних паперів та інвестицій. Це новини, аналітика і статистика, котирування і інформація про емітентів, журналістські розслідування та навчальні матеріали та багато іншого.

 

 


Чи проходить в Україні корпоративна реформа? Хто такий незалежний директор в зарубіжних і вітчизняних реаліях? Як імплементувати новели корпоративного законодавства? Що важливо для ефективної системи управління державних і приватних компаній?
На ці та інші актуальні питання відповіли спікери «III Міжнародного форуму корпоративних секретарів», який відбувся 3 червня в Києві.

Організаторами Форуму виступили Професійна асоціація корпоративного управління (ПАКУ) і Міжнародна фінансова корпорація (IFC).

ДИВИТИСЯ ФОТОАЛЬБОМ МІЖНАРОДНОГО ФОРУМУ КС - 2016 

 

Більше 120 професіоналів в сфері корпоративного управління з України, Білорусі, Великобританії, США, Казахстану і Нідерландів зібралися на головному дискусійному майданчику для обміну досвідом, ознайомлення з інноваціями в сфері корпоративного права та зародження ідей нових інтернаціональних проектів.

Відкрили Форум вступною промовою голова Правління ПАКУ Олександр Окунєв і голова регіонального представництва Міжнародної фінансової корпорації (IFC) в Україні та Білорусі Руфат Алімарданов. Вони акцентували увагу на актуальності незалежного майданчика Форуму КС для країни:

«Такі заходи дуже важливі сьогодні для розвитку теми корпоративного управління, як запоруки стабільності, залучення інвестицій і виходу українського бізнесу на нові ринки. Бажаю всім учасникам продуктивної роботи», - звернувся до аудиторії Руфат Алімарданов.

Першу сесію організатори присвятили дискусії: чи йде насправді в Україні корпоративна реформа? Тон відповідей задав модератор панелі Олександр Окунєв. За його словами, важливо звертати увагу не тільки на масштабні зміни, але і на невеликі кроки, які здійснюються в позитивному напрямку.

В тон цієї думки, голова Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України Тимур Хромаєв поділився досягненнями і труднощами проведення реформ з боку НКЦПФР. В тому числі, він порівняв ситуацію і настрої на ринку в 2015 і 2016 роках:

«Якщо рік тому деякі речі сприймалися зі скепсисом, то ми вже бачимо, як ставлення змінилося. Підвищується відповідальність на ринку, незначно, але підвищується якість розкриття інформації. Ми досягли успіху і в очищенні нашого ринку від такого негативного явища, як фіктивні цінні папери. Активно йде зміна законодавчого поля», - розповів Тимур Хромаєв.

Проте, дуже багато нових норм, як Закону України «Про акціонерні товариства», так і недавно прийнятого Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління об'єктами державної та комунальної власності», підлягають розшифровці в плані їх імплементації. Про це заявив перший заступник голови Фонду державного майна України Дмитро Парфененко

Подібні спірні питання в сфері корпоративного управління часто виникають не тільки у держслужбовців, а й у власників і управлінців компаній. Саме з метою пошуку відповідей для корпоративних секретарів ПАКУ з квітня 2016 року почала новий напрямок роботи: підготовка Роз'яснень (тлумачення норм законів), Рекомендацій (поради щодо імплементації законодавства) і Професійних думок (зі спірних питань), які доступні на сайті Асоціації.

Що робить для корпоративної реформи Міністерство економічного розвитку і торгівлі України розповіла радник першого заступника Міністра Ольга Магалецька. Вона підкреслила, що пріоритетами є забезпечення ефективного управління державних компаній і розкриття інформації про їх діяльність.

Як саме це можливо здійснити через механізми SOE Reload пояснила партнер київського офісу міжнародної юридичної фірми Baker & McKenzie Оляна Гордієнко:
«Правила для компаній в приватному секторі і в державному секторі повинні бути однаковими. Ясна річ, що з урахуванням специфіки, особливо таких важливих для держави сфер, як оборона. Але правила корпоративного управління, механізми і структури повинні бути однаковими», - заявила вона.

Також Оляна Гордієнко подякувала Професійній асоціації корпоративного управління за унікальні і корисні дискусії і семінари, які формують абсолютно нову культуру бізнесу в Україні, а також додала, що Міжнародна юридична фірма Baker & McKenzie виступила офіційним юридичним партнером Форуму в 2016 році і готова до подальшої продуктивної співпраці з ПАКУ.

Родзинкою Форуму став виступ у другій сесії Форуму керівника служби корпоративного управління і віце-президента з юридичних питань компанії Philips Lighting (Нідерланди) Еріка Вермулена. Він розповів про роль незалежних директорів, а також про труднощі та переваги їх роботи в компаніях.

Починаючи з визначення самого терміна «незалежний директор» від Financial Times, деталізуючи проблематику вибору фахівців в даній сфері, до конкретних best practices з досвіду роботи іноземного бізнесу - все це експерт встиг донести до аудиторії в динамічному європейському форматі.

Як ці передові практики адаптувати до українських реалій, в тому числі за допомогою впровадження законодавчих стимулів розвитку професії незалежних директорів, описали голова Правління ПАКУ Олександр Окунєв і директор департаменту НКЦПФР Максим Лібанов.

Щоб вирішити проблему пошуку кандидатів на посади незалежних директорів, за словами Олександра Окунєва, в планах ПАКУ є створення реєстру незалежних директорів, яких зможуть залучати до роботи українських компаній. Адміністрування даного реєстру зможе здійснювати секретаріат Асоціації, а професійне співтовариство - приймати рішення про включення і виключення кандидатів. Самі ж критерії відбору знаходяться в стадії розробки.

Третя сесія міжнародного Форуму включила в себе змістовну дискусію про імплементацію законодавчих новел, і в першу чергу, низки положень Закону України №289 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав інвесторів».

Так, рекомендації для успішної реалізації корпоративної реформи представив корпоративний секретар групи ДТЕК, член Правління ПАКУ Олексій Поволоцький: «До 1 січня 2018 року, в першу чергу, необхідно показати бізнесу орієнтири, формалізувати і «візуалізувати» ключові елементи реформи фондового ринку. Не менш важливо впровадити елементи реформи в програму дій міністерств, центральних органів влади і держкомпаній».

Він додав, що в найкоротші терміни потрібно усунути недоробки закону №289, спростити порядок переходу ПАТ в ПрАТ «квазі-публічним» компаніям, оптимізувати регулювання угод, переглянути економічні вимоги до лістингу, а також зменшити податкові та адміністративні витрати при публічному розміщенні акцій.

Поради акціонерам і топ-менеджерам компаній за похідними позовами представив радник юридичної фірми «Саєнко Харенко» Сергій Смірнов. Він звернув увагу учасників на те, кому і в яких випадках є сенс звертатися з позовом про відшкодування збитків і які аспекти потрібно попередньо врахувати компаніям, щоб уникнути проблем.

І ще одна новація не залишилася без уваги. З 1 травня 2016 року в Україні з'явився новий учасник корпоративних відносин: представник акціонера в Наглядовій раді. «Законом врегульовано лише мала частина аспектів діяльності таких членів НР», - на цьому наголосив менеджер департаменту з корпоративного управління ДТЕК Євген Круть.

«Закон не передбачає конкретного способу обмеження повноважень таких представників, тому акціонер може самостійно вибрати зручний для нього спосіб. Врегулювати застосування таких обмежень необхідно в Статуті, положенні про НС або в договорі між Товариством та членом Наглядової ради», - порадив він.

Доповідачі четвертої сесії приділили увагу практичним аспектам роботи корпоративних секретарів та поліпшенню ефективності їх роботи. Так, на необхідності постійного вдосконалення комунікативних навичок акцентував заступник Корпоративного секретаря - керівник Секретаріату Ради директорів АТ «Самрук-Казина» (Казахстан) Жардем Курмангазієв.

«Навички безконфліктного вирішення питань дуже важливі, особливо в великих холдингах, де виникають питання на стику інтересів акціонерів, менеджменту та інших стейкхолдерів. Якраз завдання корпоративного секретаря - намагатися вирішувати такі ситуації на благо компанії», - прокоментував він.

Але комунікація - це не тільки психологічні навички, а й канали передачі інформації, а також інноваційні рішення. Саме такі технологічні можливості для ефективної роботи спеціалістів в сфері корпоративного управління презентував консультант компанії «ICSA Software International» (Великобританія) Нікіта Коломнін.

«Забудьте про стоси паперів і безсонні ночі перед засіданням ради директорів. Всі процеси підготовки і проведення зборів вже стали набагато простішими з використанням рішення BoardPad. Тут всі ваші документи зібрані в одному місці, акціонери бачать тільки останні версії збережених файлів, ви можете контролювати процеси онлайн. Та й саме голосування можна автоматизувати, що дуже зручно», - сказав він.

Завершив ділову програму Форуму директор рейтингового агентства IBI-Rating Ігор Андрусик. Він представив міжнародній аудиторії результати дослідження «Корпоративне управління в компаніях реального сектору 2016», підготовленого IBI-Rating в тісному партнерстві з ПАКУ.

«Посилення протягом останніх років регуляторних вимог сприяло поліпшенню корпоративного управління в цілому по компаніям досліджувались). Проте, значна частина проаналізованих компаній не публікує інформацію про кінцевих бенефіціарів, не мають незалежних членів у складі Наглядових рад, корпоративних секретарів і кодексу корпоративного управління», - сказав він.

Експерт додав, що з огляду на тенденцію євроінтеграції України, і той факт, що компанії, акції яких розміщені на міжнародних біржах, демонструють високий рівень стандартів корпоративного управління (середній показник - 95%) - корпоративне управління в Україні вже сьогодні дійсно стає новим «трендом» для вітчизняних компаній.

Кульмінацією Форуму стала яскрава і святкова церемонія оголошення результатів і нагородження переможців конкурсу «Корпоративний секретар року». Переможцем за особисті професійні досягнення у сфері корпоративного управління за минулий рік стала корпоративний секретар ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» Юлія Федоренко.

Лауреатами конкурсу журі визначило корпоративного секретаря ПАТ «ІДЕЯ БАНК» Богдана Крука і корпоративного секретаря групи компаній «Метінвест Холдинг» Олексія Колчанова.

Двоє учасників перемогли в окремій номінації «Професійний прорив року». Таку нагороду отримали головний юрисконсульт ТОВ «ДТЕК» Лілія Зоненко і головний спеціаліст відділу по роботі з підприємствами, корпоративними правами яких володіє Компанія, департаменту майнових та корпоративних відносин Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» Дарина Куниця.

Номінантами конкурсу «Корпоративний секретар року» в цьому році також стали директор департаменту корпоративного управління ТОВ «УКРАЇНСЬКА ДІЛОВА ЕКСПЕРТИЗА» Дар'я Лініченко і корпоративний секретар ПАТ «ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» (2008 - 2016) Олена Мусіхіна. Всі номінанти отримали цінні подарунки від оргкомітету та партнерів Форуму.

Спілкування українських і зарубіжних лідерів в сфері корпоративного управління продовжилося у неформальній атмосфері під музику від cover-групи.
«Ми хочемо ще раз підкреслити для наших колег, що день Форуму корпоративних секретарів - це не тільки насичена конференц-програма, а й справжне професійне свято! Запрошуємо приєднуватися до спільноти провідних фахівців  і відзначати День корпоративного секретаря щороку у чудовій і швидкозростаючій компанії професіоналів», - резюмував Олександр Окунєв.

Наступний Форум відбудеться в Києві 16 червня 2017 року.

Слідкуйте за новинами про підготовку Форуму і про старт відбору заявок на участь в Конкурсі «Корпоративний секретар 2016 року» в розділі «Новини» на сайті Професійної асоціації корпоративного управління, а також на сторінці в соціальній мережі Facebook.

Контактна особа: Анастасія Баклан: +38 093 460 87 03, nastya.baklan@gmail.com

Офіційний юридичний партнер: Міжнародна юридична фірма Baker & McKenzie. 

Партнери: компанія «ЕМКОН», ТОВ «ДМ». 

Аналітичний партнер: рейтингове агентство «IBI-Raiting». 

Event-провайдер: компанія Event Envoy.

За підтримки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Фонду державного майна України, Української асоціації інвестиційного бізнесу, ПАРД&АФП, Асоціації адвокатів України, Асоціації професіоналів корпоративної безпеки України, Асоціації українського бізнесу в Польщі. Генеральний медіа партнер: «Ліга:Закон». Ексклюзивний медіа партнер: газета «Бізнес». Юридичний медіа партнер: Юридична газета. Медіа партнери: StockWorld.com.ua, TopEvents, InVenture.

ФОТОАЛЬБОМ МІЖНАРОДНОГО ФОРУМУ 
КОРПОРАТИВНИХ СЕКРЕТАРІВ - 2016

Детальний фотоальбом за посиланням


Відкриття III Міжнародного форуму корпоративних секретарів в Києві 3 червня 2016 року. Організатори: Професійна асоціація корпоративного управління (ПАКУ) та Міжнародна фінансова корпорація (IFC).
Голова регіонального представництва Міжнародної фінансової корпорації (IFC) в Україні та Білорусі Руфат Алімарданов виступає зі вступним словом до учасників.
Спікери першої панелі Форуму: «Корпоративна реформа в Україні: проходить чи ні?»: Тимур Хромаєв, голова Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України (НКЦПФР), Дмитро Парфененко, перший заступник голови Фонду державного майна України, Ольга Магалецька, радник першого заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України, Оляна Гордієнко, партнер київського офісу міжнародної юридичної фірми Baker & McKenzie. Модератор: Олександр Окунєв, голова Правління Професійної асоціації корпоративного управління (ПАКУ). 

Голова НКЦПФР Тимур Хромаєв розповідає про досягнення, труднощі та плани корпоративної реформи в Україні.


Презентація партнера київського офісу міжнародної юридичної фірми Baker & McKenzie Оляни Гордієнко: «SOE Reload або коли корпоративне управління держпідприємств буде відповідати принципам ОЕСР і best practices». Міжнародна юридична фірма Baker & McKenzie виступила офіційним юридичним партнером Форуму.





Учасники Міжнародного форуму корпоративних секретарів - 2016. Нетворкінг на кава-брейках.


Керівник служби корпоративного управління і віце-президент з юридичних питань компанії Philips Lighting (Нідерланди) Ерік Вермулен презентує професію майбутнього в Україні - незалежний директор.


Про новели корпоративного права розповідає керівник Департаменту з корпоративного управління / корпоративний секретар холдингової компанії Групи ДТЕК Олексій Поволоцький.



Нагородження Компанії НАК "Нафтогаз Україна" сертифікатом "За значний внесок у розвиток професії" від Олександра Окунєва.




Нагородження номінантів щорічного конкурсу "Корпоративний секретар року - 2015».


Переможець щорічного конкурсу «Корпоративний секретар року» за особисті професійні досягнення у сфері корпоративного управління протягом 2015 року - корпоративний секретар, начальник управління правового забезпечення корпоративних відносин ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» Юлія Федоренко.


Лауреати конкурсу: корпоративний секретар ВАТ «ІДЕЯ БАНК» Богдан Крук і корпоративний секретар Групи Метінвест ТОВ «Метінвест Холдинг» Олексій Колчанов.





Вечірня програма III Міжнародного форуму корпоративних секретарів в Києві 3 червня 2016 року.

ДЕТАЛЬНИЙ ФОТОАЛЬБОМ МІЖНАРОДНОГО
ФОРУМУ КОРПОРАТИВНИХ СЕКРЕТАРІВ - 2016

  1. Корпоративне управління як новий тренд українських компаній. Юридина Газета
  2. Тимур Хромаєв: Ще рік тому багато речей сприймалися на ринку зі скепсисом, а сьогодні вони здаються більш реальними Урядовий портал
  3. Тимур Хромаєв: Ще рік тому багато речей сприймалися на ринку зі скепсисом, а сьогодні вони здаються більш реальними Сайт НКЦПФР
  4. Корпоративное управление-новый тренд для украинских компаний Журнал Бизнес
  5. Учасники ІІІ Міжнародного форуму корпоративних секретарів обговорили актуальні питання реформи корпоративного управління в Україні​ УАІБ
  6. Міжнародний форум корпоративних секретарі задав нові тренди для українських компаній Емкон
  7. Международный форум корпоративных секретарей задал новые тренды для украинских компаний Press-release.com.ua
  8. Международный форум корпоративных секретарей задал новые тренды для украинских компаний ВсеВести.com 
  9. Международный форум корпоративных секретарей задал новые тренды для украинских компаний Vkurse.net
  10. Международный форум корпоративных секретарей задал новые тренды для украинских компаний pr.adcontext.net
  11. Международный форум корпоративных секретарей задал новые тренды для украинских компаний Прессуха.com.ua

 

Дані про учасника

П.І.Б.
Посада

Контактні дані

Робочий телефон
Контактний телефон
E-mail
Повна назва компанії (організації)
Скорочена назва компанії (організації)
Поштова адреса компанії (організації)
Телефон організації з кодом міста
Контактна особа (ПІБ, посада, телефон)
Виставити рахунок? Так Ні
Вислати договір на навчання? Так Ні

Примітки

Якщо у Вас залишились питання, зателефонуйте  за номером 044 228 87 59  або напишіть на email: info@cgpa.com.ua з поміткою «запитання». Будемо раді Вам допомогти!