ЧАС |
ПРЕЗЕНТАЦІЯ |
11-00 – 11-45 |
Відкриття заходу. Поняття комплаєнс. Співвідношення функцій комплаєнс, управління ризиками, юридичного забезпечення, служби внутрішнього аудиту. Антикорупційний комплаєнс. |
11-45 – 12-45 |
Чому потрібно впроваджувати процедури антикорупційного комплаєнс: • вимоги застосовного до українських суб'єктів законодавства інших країн щодо протидії хабарництву • вимоги українського законодавства щодо запобігання корупції в недержавному секторі • конкурентні переваги бізнесу з впровадженою комплаєнс політикою |
12-45 – 13-00 |
Перерва |
13-00 – 14-00 |
Формування взаємодії з органами державної влади та органів місцевого самоврядування (GR-менеджмент), як альтернатива корупційним проявам у бізнесі • Функція GR в комерційній організації • Логіка державної служби та мотивація державних службовців • Використання некомерційних організацій в GR-діяльності |
14-00 – 14-45 |
Як працюють інструменти антикорупційного комплєнс - приклади українських та зарубіжних компаній (продовження): • Кодекс етики • Робота з державними структурами • Тренінги для персоналу • Лінії довіри і розслідування • Робота з контрагентами |
14.45 – 15.00 |
Загальне обговорення, питання та відповіді, анкетування, вручення сертифікатів, видача посібників та інших матеріалів Проекту, обговорення можливостей майбутнього співробітництва. |