Увійти|Реєстрація

вул. Михайлівська, 12 Б

+38 (044) 228-87-59
+38 (044) 278-12-52
info@cgpa.com.ua

Підписатись на новини
13.12.2018Запровадження належного корпоративного управління в приватних компаніях відбувається за ініціативою самих компаній

«Корпоративне управління – це дуже важлива система, за яку компанії можуть отримати додаткові «бонуси» під час залучення кредитів, інвестицій, в тому числі – при розміщенні єврооблігацій та при виході на ІРО. Для цього усі елементи корпоративного управління повинні бути на високому рівні», – наголосив Олексій Поволоцький, в.о. директора з корпоративного управління, ризик-менеджменту та комплаєнс ТОВ «ДТЕК», під час свого виступу на ІІІ Міжнародному форумі корпоративних директорів.

На відміну від банків у компаній приватного сектору немає регулятора, і їм немає кому казати, що вони повинні робити. Все, що робиться в таких компаніях, як ДТЕК, робиться за власним бажанням, зокрема, коли йде мова про розвиток корпоративного управління.  Зазвичай система корпоративного управління включає ряд компонентів, серед яких: BPM (бізнес-процес-менеджмент), внутрішній контроль, ризик-менеджмент, комплаєнс, внутрішній аудит, служба корпоративного секретаря, організація роботи правління та наглядової ради.

Наглядова рада має свої завдання та обов’язки щодо  розвитку усіх перерахованих компонентів.  Зокрема, від того, чи розуміє компанія свої ризики та можливості, залежать її конкурентні переваги та успіхи на ринку.  Чи багато наглядових рад в українських компаніях опікуються питаннями ризик-менеджменту належним чином?  Чи є в них професіонали, які можуть допомогти побудувати сильне корпоративне управління?

Інше питання, а де шукати цих професіоналів, хто може фахово в цьому допомогти?  Безумовно – це провідні рекрутингові компанії, які займають сьогодні активну позицію, та співпрацюють з Урядом з питань формування складів наглядових рад держкомпаній.

Злагоджена робота наглядової ради та менеджменту дозволить відбудувати ефективну систему корпоративного управління.  А це означає ріст довіри до компанії й посилення її позицій на ринку.