Увійти|Реєстрація

м. Київ вул. Михайлівська, 12 Б

+38 (044) 228-87-59
+38 (044) 278-12-52
info@cgpa.com.ua

Підписатись на новини
07.06.2015ПАКУ запроваджує нову Програму розвитку психологічної компетентності професіонала корпоративного управління

Діяльність фахівців у сфері корпоративних відносин практично повністю складається з нарад, зборів, спілкування з окремими акціонерами, менеджерами, працівниками контролюючих органів. Уміння вести переговори, залагоджувати конфлікти, погоджувати позиції є для людей цієї професії критично важливим.

Треба визнати, що більшість людей, що займають ці посади, не є професійними психологами, а їхні навички переговорів, презентацій, організації нарад сформувалися в процесі практичної роботи на основі життєвого досвіду і особистого уявлення кожного з них про те, «як усе має бути».

У той же час, у результаті серйозних наукових розробок сформовані методики, за допомогою яких будь-яка людина, яка навіть не володіє неабиякими комунікативними здібностями, може дуже ефективно спілкуватися, вести переговори, переконувати у своїй правоті тощо. Ці напрацювання багаторазово перевірені, наприклад, у практиці роботи оперативних підрозділів правоохоронних органів. Безумовно, такі знання та навички могли б допомогти членам рад, виконавчих органів, корпоративним секретарям значно підвищити ефективність їх роботи. Завдання Програми полягає в тому, щоб виробити і закріпити необхідні навички в її учасників.

Відповідаючи на численні запити своїх колективних та індивідуальних членів, практикуючих членів наглядових рад, виконавчих органів, корпоративних секретарів, інших фахівців корпоративного управління Професійною асоціацією корпоративного управління підготовлена і пропонується Вашій увазі новаПрограма розвитку психологічної компетентності професіонала корпоративного управління (далі – Програма).

Програма складається з трьох модулів:

Модуль І – Практикум «Прикладна характерологія ділового спілкування» 

Модуль ІІ – Тренінг «Психотехніка успішних переговорів (мистецтво подолання заперечень)»

Модуль ІІІ – Тренінг «Мистецтво ділової презентації»; тренінг «Ефективна нарада»

Кожен з модулів включає динамічні теоретичні заняття та практичні вправи, роботу в парах і групах, рольові ігри, тестові вправи тощо, їх презентації будуть записані на відео, після чого кожен отримає індивідуальні рекомендації тренера. Традиційно будь-який учасник матиме право завчасно поставити питання, які, на його думку, є проблемними і потребують обговорення на тренінгу. Всі побажання учасників будуть враховані!

Програма розрахована на:

  • Керівників (осіб, що працюють в правліннях, наглядових радах та ревізійних комісіях акціонерних товариств) та кандидатів на зазначені посади;
  • Корпоративних секретарів акціонерних товариств;
  • Юристів, що практикують у сфері корпоративного права;
  • Спеціалістів консультаційних та аудиторських фірм, що працюють над питаннями корпоративного управління або планують розпочати таку роботу;
  • Акціонерів (в тому числі посадових осіб банків, інвестиційних компаній, торговців цінними паперами тощо)

Учасники семінару отримають:

  1. Найповнішу структуровану інформацію у вигляді слайдових презентацій
  2. Практичні поради керівника програми щодо досвіду застосування окремих методик
  3. Можливість особисто виконати запропоновані вправи, отримати детальний аналіз своїх дій
  4. За умови проходження всіх модулів Програми – сертифікат ПАКУ, що підтверджує отримані знання та навички

Автором і керівником Програми є

Потеряхін Олександр Леонідович – Президент Української асоціації неінструментальної детекції брехні, організаційний психолог, національний тренер, консультант.

Має великий досвід роботи психологом в оперативних підрозділах правоохоронних органів.

За більш ніж 15 років викладацької та консультаційної діяльності провів більше 360 тренінгів, реалізував 12 великих консалтингових проектів. Корпоративні клієнти (семінари, тренінги, консалтингові проекти): Страхова група «ТАС», Компанія «BEARS», ЗАТ «Оболонь», компанія «УКРГАЗВИДОБУТОК», АТ «Київстар» та ін.

Автор книг: Потеряхін А.Л. Психологія управління. Основи міжособистісного спілкування. – К.: ВІРА-Р, 1999.-384 с.; Потеряхін А.Л. Психологія чуток (Науково-практичний посібник). – Чернівці, 2000. – 68 с.; Мостова І.М., Потєряхін О.Л. Організаційні та психологічні основи соціально-психологічного тренінгу: Навч. посібн. – К.: НА СБУ, 2000. – 26 с.; Мостова І.М., Потєряхін О.Л. Уміння слухати співрозмовника у процесі професійного Спілкування: Навч.-метод. посібн. – К.: Вид-во НА СБУ, 2001. – 36 с.; Потєряхін О.Л. Психологія управлінського Спілкування: Навчальний посібник. – К.: Алефа, 2001. – 98 с.; Потеряхін А.Л. Умовчання, як форма обману в діловому спілкуванні / Довідник кадровика, № 10/2006. – С.90-92.; Потеряхін А.Л. Етичні засади використання обману в професійному спілкуванні оперативних співробітників правоохоронних органів / / Актуальні проблеми Юридичної психології: Тези доповідей Всеукраїнської наук. – Практ. конф. (Київ, 29 – 30 вересня 2006 р.) – К. Київський нац. ун-т. внутр. довід, 2006. – 360 с.).; Потеряхін А.Л. Поняття обману в діловому спілкуванні / Бізнес і безпека № 1/2006 (51). – С. 115 – 117., а також більше 80 наукових та науково-практичних статей, присвячених питанням психології ділового спілкування, організаційної психології, управління персоналом, безпеки бізнесу, психології обману в наукових і ділових друкованих ЗМІ.

Вартість участі у всій програмі: 4980 грн. без ПДВ (Передбачені додаткові знижки для членів ПАКУ).

З питаннями Ви можете звертатись до Ірини Біляченко – тел. (044) 228-87-59; (044) 278-12-52, e-mail: Irina.Bilyachenko@cgpa.com.ua.