Увійти|Реєстрація

м. Київ вул. Михайлівська, 12 Б

+38 (044) 228-87-59
+38 (044) 278-12-52
info@cgpa.com.ua

Підписатись на новини
06.10.2017Стартувала Спеціалізована навчальна програма для Корпоративних директорів

3-4 жовтня 2017р. в офісі Міжнародної фінансової корпорації (IFC) за сприяння Британського Посольства в Україні та Центру міжнародного приватного підприємництва (CIPE) був проведений перший модуль Спеціалізованої навчальної програми для Корпоративних директорів (далі – Програма), розробленої спеціалістами Професійної асоціації корпоративного управління та Українського інституту корпоративного управління.

Відкриваючи програму, Олександр Окунєв, голова Правління ПАКУ, розказав про роботу Асоціації, про пріоритетні напрямки діяльності, а саме про забезпечення професійної підготовки і сертифікації корпоративних (незалежних) директорів та корпоративних секретарів. Також він зупинився на роботі Ради Національного реєстру корпоративних директорів. 

Учасників програми привітала керівник діяльності IFC в Україні Олена Волошина«Зараз настав момент, коли корпоративне управління стало дуже затребуваним. З одного боку, поштовх пішов з боку держави, також дуже великий тиск з боку міжнародних організацій, особливо на реформу державного сектору, яка повинна виражатися в побудові правильного корпоративного управління. З іншого боку, ми бачимо ініціативу приватного сектору. Сімейний бізнес вже почав замислюватися над тим, що буде відбуватися, коли перше покоління піде на пенсію, як вибудовувати роботу сімейного бізнесу далі». IFC підтримує усі ініціативи та починання ПАКУ, які завжди є на часі і відповідають потребам та запитам суспільства, особливо зараз, коли це стосується реформи корпоративного управління в Україні. 

 За результатами відбору у першій програмі взяли участь 25 представників українських компаній, які представляють різні галузі економіки, а саме: фінансовий сектор, будівництво, оборонний комплекс, телекомунікації та юридичні послуги. 11 учасників представлять компанії з державною часткою власності. Усі слухачі Програми є членами наглядових рад (або кандидатами в члени) та правлінь компаній, а також власники компаній. У більшості ці компанії представляють великий бізнес, лише 5 з них – представники малого та середнього бізнесу.

 Перший день програми був присвячений загальним принципам корпоративного управління, ролі та завданням наглядової ради, а також напрямам її діяльності. Олександр Окунєв зазначив, хто і чому повинен бути зацікавленим у розвитку корпоративного управління, що таке «світові стандарти» та «найкраща практика» корпоративного управління. Також він зупинився на підходах до побудови ефективної моделі корпоративного управління в компанії чи групі компаній.

Головними питаннями другого дня програми були склад та структура ефективних наглядових рад, роль ради у розробці та реалізації стратегії компанії, ухвалення радою стратегічних рішень з розвитку компанії.

 Олена Вольськакеруючий партнер та директор консалтингової компанії EBS – розповіла про формування та організацію роботи Ради, процедуру підбір кандидатів для збалансованої роботи Ради та на прикладах зі свого досвіду розкрила можливості розв’язання питань, які можуть виникнути при формуванні  Ради. Особливу зацікавленість у присутніх виклали питання формування та роботи комітетів наглядових рад.

Про побудову ефективної системи корпоративного управління і стратегічного планування (пріоритезацію і відбір інвестиційних проектів) поділився своїм чималим досвідом Данило Пасько, голова Наглядової ради групи компаній «Нова Пошта» (2016-2017), голова комітету з корпоративного управління, який має більше 10 років досвіду роботи в сфері інвестицій і стратегічного консультування. Зокрема, він зупинився на особливостях розробки стратегії компанії, а також підборі та реалізації довгострокових інвестиційних проектів й участі в цьому процесі наглядової ради.